Gjest Menn er stort sett noen enfoldige idioter!!!!!!!!!!!! Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Er så jævla drittlei av mannfolk som gjør narr av pms, eller enda verre, pmd. En vanlig kommentar er: Åja, har du pms nå? Hvis man er sint for noe. Det er en jævla hersketeknikk. Kan være jeg er litt påvirket av pms nå, men jeg er så jævla drittlei av at noen idiotiske mannfolk som er vanvittige primitive i tankegangen skal bruke dette som et argument for at det er du det er noe galt med. Skyt dem og brenn dem i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Ja, han som kom med kommentaren tar feil. Du har åpenbart større problemer enn pms. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Hehe, jeg innrømmer at jeg tenker pms når jeg leser innlegget ditt jeg også ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 He, he, he jeg er helt enig med deg. Og noen ganger i året kunne det vært jeg som hadde skrevet det innlegget 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 hm, har du PMS eller ? Du skrev det jeg ikke våget å skrive ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Ja, han som kom med kommentaren tar feil. Du har åpenbart større problemer enn pms. Her skriver jeg bare det Togli sier litt lenger opp: Du skrev det jeg tenkte. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Med den siste setninga friskt i minne er det fristende å spørre om du har pms i dag..? 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Du skrev det jeg ikke våget å skrive ;-) Ditto! ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Og jeg er møkkalei av kvinnfolk som bruker pms som unnskyldning for å oppføre seg som møkkahauger. 0 Siter
Gjest lillee_my88 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Og jeg er møkkalei av kvinnfolk som bruker pms som unnskyldning for å oppføre seg som møkkahauger. musikener: ja enten så må menn holde kjeft, de har ikke pms, ellers så må de holde kjeft, fordi dama faktisk har pms og vil ha fred og ro. Damer, bestem dere! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.