Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillepia på 7 uker har en pupill som er betydelig større enn den andre. På kontrollen på helsestasjonen var legen veldig usikker på hva dette var, og vi er henvist til øyelege. Legen sa at refleksene i øyet var tilstede, men at de var annerledes og forsinkede i forhold til det andre øyet. Vi har blikkontakt med henne og hun ser, det er helt klart, men når det venstre øyet dekkes til var det veldig usikkert om hun klarte å følge objekter med det høyre "annerledes-øyet".

Er det noen som kan ha noen anelse om hva dette kan være?

Jeg håper bare så indelig at vi slipper å vente lenge på time hos øyelege, jeg forestiller meg alt fra at hun bare er svaksynt til at hun har en svulst i hodet så det hadde vært så greit å få svar... det er så fælt å vente og ikke vite!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273168-ulike-pupiller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg føler veldig med deg. Usikkerheten er nesten det verste.

Hvis du synes det tar lang tid før dere får time til skikkelig utredning, så ringer du og maser!!! Jeg mener det altså. Maser du, er det stor sjanse for at du får time tidligere. Kan du komme på kort varsel, kan det til og med hende du kan stå på en "ringeliste". Dvs. en liste de ringer til for å fylle opp avbestilte timer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273168-ulike-pupiller/#findComment-2209824
Del på andre sider

JEg føler veldig med deg. Usikkerheten er nesten det verste.

Hvis du synes det tar lang tid før dere får time til skikkelig utredning, så ringer du og maser!!! Jeg mener det altså. Maser du, er det stor sjanse for at du får time tidligere. Kan du komme på kort varsel, kan det til og med hende du kan stå på en "ringeliste". Dvs. en liste de ringer til for å fylle opp avbestilte timer.

Tusen takk for svar! Ja usikkerheten er uten tvil det verste akkurat nå,,, stakkars lille jenta vår...

Jeg ringte faktisk allerede dagen etter at henvisningen var sendt, den var selvsagt ikke kommet enda og jeg hadde en fullstendig goddag-mann-økseskaft-samtale med en totalt uinteressert sekretær, men jeg skal ringe igjen i morgen og håper på å få litt mer info da.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273168-ulike-pupiller/#findComment-2210255
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...