Gjest jobber ikke mye i året Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Fikk frikort tilsendt i posten, i og med at jeg jobber noen ganger i en butikk. Frikortet bestod av del 1, 2 og 3, hvor del 1 skulle beholdes av arbeidsgiver, del 3 skulle beholdes av meg, men hva er egentlig del 2 til? På del 2 står det "Ugyldig som skattekort", så hvorfor får jeg egentlig den da? En annen ting, hvis jeg også skal jobbe i en annen butikk, hvordan kan jeg gi de frikort når jeg har gitt frikortet mitt til en annen butikk? 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 du må si til likningskontoret at du har to jobber, så får du to skattekort.. 0 Siter
Speak Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 De bruker samme oppsett på alle skattekort, så derfor får du med del to. Du kan bare kaste denne. Om du skal jobbe to steder kan likningkontoret dele opp skattekortet å sette f.eks. halvparten av beløpet på hvert kort. Om du er ferdig i en jobb før du begynner i en ny så kan du be om å få kortet tilbake. Da fører arbeidgiver opp på baksiden hvor mye du har tjent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.