Gjest Hjelp meg å bli mer positiv. Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Hvordan kan jeg snu det? Vi skal på fest i kveld, og jeg er bare sur og irritert på sambo. Hvorfor? Jeg vet ikke helt. Men jeg tenker på at det koster mye med fest nå og fest neste helg. Der vi skal i dag er det i leid lokale, så vi må kjøpe drikke i baren. Selv om jeg kan kjøre i steden for at vi tar taxi eller nattbuss så vil han at jeg tar ut mer penger slik at han har til drikke. Og hvorfor MÅ han alltid drikke så mye når vi skal på fest? 0 Siter
Gjest Hjelp meg å bli mer positiv. Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 hvorfor er jeg singel igjen??? ;-) Det er alltid jeg som må tenke på det praktiske og at en av oss (meg) må opp tidlig om morgenen med ungene. Jeg ber ham om å gjøre ting klart på forhånd, men i dag måtte vi ut og handle fordi han manglet noen ting. Skal en av oss kjøre er det alltid meg; han kan bare tenke på seg selv. Jeg kunne godt vært singel igjen, men du mente nok han? ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Få han til å skaffe sjåfør, dere har vel en grei kompis? Så tar dere å avtaler at dere bare kjøper litt drikke hver, ja du også! For vet du hva? Når man går og er sur og lei om dagen, da blir du stikk motsatt i humør på kvelden!! Det har jeg funnet ut mere enn en gang. Er du derimot blid som ei lerke på dagen, så kan du bli sentimental/sur på kvelden. Ikke en fast regel dette, men skjer ofte sånn med mange jeg kjenner Så ta deg en liten fest, det blir morro!! Og slutt med å spare(kjøre sjøl, ikke drikke) for dere, han gjør det jo ikke? Bli enige. Rapport ønskes Have fun. 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg tror løsningen er å tillate seg selv å være sur og irritabel (innenfor rimelighetens grenser selvsagt). Om man er irritert og ikke gir uttrykk for det så er det vanskeligere å tenke positivt senere. Da samler det seg opp bare masse gørr som man ikke blir kvitt. Så bli sur, og fortell han hvorfor du er sur. Lykke til 0 Siter
Gjest mer positiv i dag ;-) Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Få han til å skaffe sjåfør, dere har vel en grei kompis? Så tar dere å avtaler at dere bare kjøper litt drikke hver, ja du også! For vet du hva? Når man går og er sur og lei om dagen, da blir du stikk motsatt i humør på kvelden!! Det har jeg funnet ut mere enn en gang. Er du derimot blid som ei lerke på dagen, så kan du bli sentimental/sur på kvelden. Ikke en fast regel dette, men skjer ofte sånn med mange jeg kjenner Så ta deg en liten fest, det blir morro!! Og slutt med å spare(kjøre sjøl, ikke drikke) for dere, han gjør det jo ikke? Bli enige. Rapport ønskes Have fun. Hei. Det ble en fin kveld, men jeg kjørte og drakk kun brus. Jeg tok meg sammen etter at jeg hadde skrevet her, og det tok litt tid men så ble humøret bedre. Det var litt meg selv som var "problemet" også, for vi kunne tatt buss. Men neste gang har jeg også lyst til å drikke, og jeg kjente jeg ville drikke da han tok seg noen drinker før vi gikk ut. :-) Var du ute i går? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Hei. Det ble en fin kveld, men jeg kjørte og drakk kun brus. Jeg tok meg sammen etter at jeg hadde skrevet her, og det tok litt tid men så ble humøret bedre. Det var litt meg selv som var "problemet" også, for vi kunne tatt buss. Men neste gang har jeg også lyst til å drikke, og jeg kjente jeg ville drikke da han tok seg noen drinker før vi gikk ut. :-) Var du ute i går? Ta bussen neste gang du Jeg var hjemme, men vi fikk besøk her Rart hvordan til løste seg. Vi har tre barn og alle fant sitt å gjøre slik at vi ble alene. Normalt så er det et styr å få plassert alle barna trygt et sted Det var deilig å bli litt beruset, lenge siden sist! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.