Gå til innhold

Lyst på fest i kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ringte min sønn nr to og ville overnatte hos kamerat. Eldstemann er bortreist i helga, så nå spørs det om ikke jenta mi også skal finne på noe :) Skulle ønske hun fikk en idè om¨å sove hos naboen :) X-fingrene. Eller så får jeg trylle litt......

Skal dere feste i kveld??

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, skal jobbe med eksamens oppgava igjen nå. Nettopp kommet hjem nå for å jobbe. Har kost meg sammen med ei venninne før idag. Måtte koble litt av.

Men det hadde jo vært godt for deg da. En kveld uten unger:)

Skrevet

Nei, skal jobbe med eksamens oppgava igjen nå. Nettopp kommet hjem nå for å jobbe. Har kost meg sammen med ei venninne før idag. Måtte koble litt av.

Men det hadde jo vært godt for deg da. En kveld uten unger:)

Ja jeg jobber med saken :)

Min mann skulle egentlig jobbe i natt også, men tok seg fri! Så kanskje det er meningen at vi skal party party?! :)

Fint at du fikk litt avkopling, vi har alle godt av det. Lenge siden du festet da? Eller drikker du kanskje ikke noe særlig?

Skrevet

Jeg har ingen planer om å feste i kveld, men kommer garantert til å smake på rødvinen når de minste er i seng. Jeg har hatt 9 unger fordelt på to økter i dag, så jeg ser litt fram til å nyte kvelden.

Skal du på party eller ha party hjemme?

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja jeg jobber med saken :)

Min mann skulle egentlig jobbe i natt også, men tok seg fri! Så kanskje det er meningen at vi skal party party?! :)

Fint at du fikk litt avkopling, vi har alle godt av det. Lenge siden du festet da? Eller drikker du kanskje ikke noe særlig?

Ja, det er meningen at dere skal ha party i kveld. Dere må kose dere:)

Nei, jeg drikker ikke så særlig mye. Men litt blir det alltid:) Men jeg har rett og slett ikke tid å feste sånn heller, jeg prioriterer studiene:) Håper jeg får gjort mye i natt:)

Ha en fin kveld da. Fest og kos dere:)

Skrevet

Jeg har ingen planer om å feste i kveld, men kommer garantert til å smake på rødvinen når de minste er i seng. Jeg har hatt 9 unger fordelt på to økter i dag, så jeg ser litt fram til å nyte kvelden.

Skal du på party eller ha party hjemme?

Yes!!! Det blir party hjemme. Noen venner kommer hit. Hvert øyeblikk faktisk :) Ingen barn hjemme.

Skrevet

Jeg skal på fest! :D

Gøy! God tur da! Venter besøk nå :)

Skrevet

Yes!!! Det blir party hjemme. Noen venner kommer hit. Hvert øyeblikk faktisk :) Ingen barn hjemme.

Kos deg da! :-)

Selv er jeg gressenke med barn hjemme, men det er hyggelig det også:-)

Skrevet

Så heldig du er! Du får nyte litt party med gode venner, og kos deg skikkelig :)

Skrevet

Vet du hva uttrykket "gressenke" kommer av?

Skrevet

Vet du hva uttrykket "gressenke" kommer av?

Nei, jeg har aldri tenkt på det. ;-) Har det noe med uttrykket "gå på gress" å gjøre?

Skrevet

Nei, jeg har aldri tenkt på det. ;-) Har det noe med uttrykket "gå på gress" å gjøre?

Nå kom det jo en forklaring under her, men vi vet fortsatt ikke dets opprinnelse. Så har vi jo "gå på gress".. Det vet jeg heller ikke, selv om jeg kan betydningen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er gressenke UTEN barn i helga jeg. I allefall uten minstemann på 5 år da.

Eldste på 17, (jente) er hjemme i kveld da, med kjæresten. Men ser ikke stort til de. Annet enn at vi koste oss med god mat sammen.

Og de våkner ennå senere enn meg i morgen tidlig.

Skrevet

Jeg er gressenke UTEN barn i helga jeg. I allefall uten minstemann på 5 år da.

Eldste på 17, (jente) er hjemme i kveld da, med kjæresten. Men ser ikke stort til de. Annet enn at vi koste oss med god mat sammen.

Og de våkner ennå senere enn meg i morgen tidlig.

Oi, det var nokså stor aldersforskjell:-)

Jeg har bare en jeg da, på knapt 10, så det er ikke mye jobb med han. En stille og rolig kveld:-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Oi, det var nokså stor aldersforskjell:-)

Jeg har bare en jeg da, på knapt 10, så det er ikke mye jobb med han. En stille og rolig kveld:-)

Med såpass aldersforskjell så er det jo nesten som to enebarn. Men, men.

Greit med barnevakt til minstemann når vi skal noe da. Men vi må betale for det da skjønner du. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...