Gå til innhold

følger barna deres med på "Skrimmel skrammel"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har 3 barn; 3, 5 og 71/2 år, og meningene er delte... Eldste- og minstemann følger med, og elsker tilsynelatende det jeg kaller "skrål".

Mellom-mor, som jeg personlig mener er den mest musikalske (jeg er selv musiker, så jeg har litt "erfaring"), synes det er forferdelig, og vil heller sitte med meg på hobbyrommet.....

Så svaret er vel "tja"... ;-)

Min datter er 9 år, og begynner å vise tegn til at hun synes Barne-TV er kjedelig (noe av det, i hvert fall), men Skrimmel Skrammel fikk hun sansen for:-) Også fordi gutta tidligere har vært med i Olsenbanden Jr. Mamma ser også for hun liker også disse gutta veldig godt;-)

Gjest Påske Lilja

Mine barn ser på det, men jeg selv synes det er dårlig program for barn. Virker som de prøver å fange barns oppmerksomhet med å bråke og vise mange farger. Men det de helst ønsker med programmet er vel å reklamere for egne skuespill ferdigheter, tror jeg da.

Hilsen Skeptisk

Annonse

Sofies mamma

I går var det forferdelig bråkete, men de andre gangene synes jeg det har vært veldig, vedlig bra. Musikalsk sett fantastisk og organisert. I går var det bare skrål og rot etter min mening. Jenta på 4 år likte de to første, men ikke i går.

Gjest også en mamma

Vi har bare sett en gang (nå på lørdag) og personlig ble jeg noget satt ut. Noe så vannvittig fjollete er det lenge siden jeg har sett. Barna likte det nokså dårlig, mest fordi det var sekvenser de oppfattet som litt skumle (når de gjorde ulovlige ting og sånt).

Jeg valgte å si minst mulig, for å ikke påvirke barna. Jeg avskydde jo "Barnas supershow", og da "Jubalong" kom trodde jeg endelig bunnen måtte være nådd. Men neida... Barne-TV har ingen grenser for hvor dårlig det kan være.

Vi endte med å sette på "Shrek" på DVD i stedet...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...