Gå til innhold

Hva tar de bilde av her, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er sikkert veldig interessert i emdisin, og prøver å få tatt noen skikkelig gode hemorrhoide-bilder!

Skrevet

De er sikkert veldig interessert i emdisin, og prøver å få tatt noen skikkelig gode hemorrhoide-bilder!

*hehe* Ifm dine skrivefeil - har du dykket ned i vinflaska, eller?! *knis*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1176579327' post='3591620]

*hehe* Ifm dine skrivefeil - har du dykket ned i vinflaska, eller?! *knis*

he he, nei, det er bare helt vanlig her i gården at bokstavene kan bytte plass i farta;-)

medisin kan derfor bli til emdisin, ikke kan bli til ikek, skal til skla, og så er det heller ikke uvanlig at orddeler kommer en bokstav feil, slik at for eksempel "ikke mulig" blir til "ikk emulig"...;-)

Må bare beklage, altså, er nok litt for kjapp innimellom:-)

Tidligere var jeg alltid slik at jeg brukte forhåndsvis og rettet opp alle feil etc, men jeg må innrømme at jeg kuttet ut det etter å ha sett ørten kjappe innlegg fra andre...;-)

Skrevet

he he, nei, det er bare helt vanlig her i gården at bokstavene kan bytte plass i farta;-)

medisin kan derfor bli til emdisin, ikke kan bli til ikek, skal til skla, og så er det heller ikke uvanlig at orddeler kommer en bokstav feil, slik at for eksempel "ikke mulig" blir til "ikk emulig"...;-)

Må bare beklage, altså, er nok litt for kjapp innimellom:-)

Tidligere var jeg alltid slik at jeg brukte forhåndsvis og rettet opp alle feil etc, men jeg må innrømme at jeg kuttet ut det etter å ha sett ørten kjappe innlegg fra andre...;-)

Det var bare så uvanlig fra deg...! Du gjør liksom ikke sånt, derfor trodde jeg at du hadde fest i øverste etasje *hehe* Sorry.... :P

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1176580177' post='3591631]

Det var bare så uvanlig fra deg...! Du gjør liksom ikke sånt, derfor trodde jeg at du hadde fest i øverste etasje *hehe* Sorry.... :P

Alt i roden;-) (den var bevist! *S*)

Er nok ikke så sjelden, nei;-)

Gjest si det du?!?
Skrevet

hun så ikke så " tilfredsstilt" ut linsen satt vel fast.. eller så har hu hemorider:p

Skrevet

Her tar de bilde for å dokumentere effekten av den aller nyeste antirynkekremen kombinert med analblekemidler. ;-)

Og stakkars dame.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...