Lotte :o) Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Litt av en positur på den hora der! Om sjekk de ivrige fotografene, da! Nærbilde? *humre* http://www.na24.no/drommer/article968198.ece 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 De er sikkert veldig interessert i emdisin, og prøver å få tatt noen skikkelig gode hemorrhoide-bilder! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 De er sikkert veldig interessert i emdisin, og prøver å få tatt noen skikkelig gode hemorrhoide-bilder! *hehe* Ifm dine skrivefeil - har du dykket ned i vinflaska, eller?! *knis* 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1176579327' post='3591620] *hehe* Ifm dine skrivefeil - har du dykket ned i vinflaska, eller?! *knis* he he, nei, det er bare helt vanlig her i gården at bokstavene kan bytte plass i farta;-) medisin kan derfor bli til emdisin, ikke kan bli til ikek, skal til skla, og så er det heller ikke uvanlig at orddeler kommer en bokstav feil, slik at for eksempel "ikke mulig" blir til "ikk emulig"...;-) Må bare beklage, altså, er nok litt for kjapp innimellom:-) Tidligere var jeg alltid slik at jeg brukte forhåndsvis og rettet opp alle feil etc, men jeg må innrømme at jeg kuttet ut det etter å ha sett ørten kjappe innlegg fra andre...;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 he he, nei, det er bare helt vanlig her i gården at bokstavene kan bytte plass i farta;-) medisin kan derfor bli til emdisin, ikke kan bli til ikek, skal til skla, og så er det heller ikke uvanlig at orddeler kommer en bokstav feil, slik at for eksempel "ikke mulig" blir til "ikk emulig"...;-) Må bare beklage, altså, er nok litt for kjapp innimellom:-) Tidligere var jeg alltid slik at jeg brukte forhåndsvis og rettet opp alle feil etc, men jeg må innrømme at jeg kuttet ut det etter å ha sett ørten kjappe innlegg fra andre...;-) Det var bare så uvanlig fra deg...! Du gjør liksom ikke sånt, derfor trodde jeg at du hadde fest i øverste etasje *hehe* Sorry.... 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1176580177' post='3591631] Det var bare så uvanlig fra deg...! Du gjør liksom ikke sånt, derfor trodde jeg at du hadde fest i øverste etasje *hehe* Sorry.... Alt i roden;-) (den var bevist! *S*) Er nok ikke så sjelden, nei;-) 0 Siter
Gjest si det du?!? Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 hun så ikke så " tilfredsstilt" ut linsen satt vel fast.. eller så har hu hemorider:p 0 Siter
Debra-irl Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Her tar de bilde for å dokumentere effekten av den aller nyeste antirynkekremen kombinert med analblekemidler. ;-) Og stakkars dame..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.