Gå til innhold

FU:Fredag 13. uhell

Anbefalte innlegg

Gjest fredag 13...
Skrevet

Var det noen av dere som var uheldige igår...eller har vært uheldige på de som tidligere har vært?

Jeg klarte meg igår, men fikk ødelagt bankkortet mitt for 2år siden. Fylte bensin og ante ingenting...før jeg skulle betale...fikk heldigvis lov til å betale med visa-delen da...

Gjest Tacomix
Skrevet

Nei, heldigvis skjedde det ikke noe med meg igår. Eller kanskje det var det, om jeg tenker meg om. Litt trøbbel på dataen, men ikke noe store problemer. Bare litt.

Skrevet

Tviler på at det skjer mer ulykker bare på grunn av en dato, og det er faktisk også bevist. Eneste grunnen til at noen flere "uhell" skjer den dagen, er at folk blir så oppmerksomme på at det er fredag den 13. at de registrerer alt som skjer som ikke er bra. Hadde du f.eks. tenkt over at bankkortet ditt ble ødelagt hvis det hadde vært 6. februar??? Det skjer like mye dumme ting alle andre dager i året, men folk tenker ikke over dem pga ingen spesiell bevissthet til datoen...

Skrevet

Jeg bruker å si at fredag den 13 er en lykkedag (vil ikke tenke negativt), men denne dagen fikk jeg en trist melding :(

Skrevet

Hele dagen gikk uten noen uhell som helst.

men du kan si jeg tok det igjen i helga, da jeg først i dag oppdaget at noe jeg trodde skulle skje i dag faktisk skjedde i går, så vi gikk glipp av hele greia! :-(

Moren min er forresten født fredag den trettende, så det KAN da bare ikke være en ulykkesdag ettersom hun jeg var så heldig å bli moren min! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...