tonie Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Jeg har en teori. Benitio Del Toro er egentlig Brad Pitt. Bradden har skapt Bennie for å bevise at han er en fantastisk skuespiller og fordi han er en liten spøkefugl. Vel, han har overbevist meg. ;-) 0 Siter
Zombiebob Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Nesten så jeg synes det må være motsatt. Jeg synes Del Toro stort sett er samme fyren i alle filmene han spiller, mens Pitt'ern har noen glimrende prestasjoner bak seg. (12 monkeys, Flight Club) I Snatch, der både Pitt og Del Toro er med, stjeler jo Brad hele den filmen som Mickey the Gypsy. Og tenk på filmer så forskjellige som Babel, True Romance, Spy Game, Seven, Sleepers, Legends of the Fall etc. Men det skal bli gøy å se Del Toro som Che Guevara. 0 Siter
musikeren Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vel, når jeg så Snatch trudde jeg faktisk Brad Pitt hadde en dobbeltrolle:-) Har jeg forresten fortalt deg hvor plagsomt det er å hele tida bli konfrontert med at jeg ligner på Bad? Det er jo å snu det hele på huet, spør du meg. Kunne de nå enda skjønt at det er Brad som ligner på meg:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.