Gjest midia Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vi skal ha verdivurdering av boligen vår . Hvordan gjøres dette? (det er ikke takstering) Går han gjennom alle rom? Jeg får helt hetta her for da må det ryddes og vaskes! Egentlig så er det greit å få litt orden også, men det blir så j*** travelt å ta alt på en gang.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Ja, antakelig vil de de som skal vurdere boligen se alle rom, men de kikker ikke særlig grundig. De er erfarne og ser gjennom skitt og rot. Du trenger ikke bekymre deg for hybelkaniner. Annerledes er det selvølgelig om du skal ha visning, da bør det skinne overalt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Ja, antakelig vil de de som skal vurdere boligen se alle rom, men de kikker ikke særlig grundig. De er erfarne og ser gjennom skitt og rot. Du trenger ikke bekymre deg for hybelkaniner. Annerledes er det selvølgelig om du skal ha visning, da bør det skinne overalt. æsj jeg vil ikke vise fram hybelkaninene mine. Det er spesielt ille på loftet, det blir liksom aldri orket å bry seg om det for der er det aldri besøk likevel *knis* Kjelleren er meget ille, der er det fryktelig dårlig orden, det er bare en sånn uinnredet sak som har fått litt provisoriske reoler og det ligger masse rart der nede. hehe jeg skal fram med støvklut og støvsuger i dag, det er sikkert. Det værst tenkelige som kan skje er at sola skal skinne akkurat den dagen. 0 Siter
Gjest lillee_my88 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 æsj jeg vil ikke vise fram hybelkaninene mine. Det er spesielt ille på loftet, det blir liksom aldri orket å bry seg om det for der er det aldri besøk likevel *knis* Kjelleren er meget ille, der er det fryktelig dårlig orden, det er bare en sånn uinnredet sak som har fått litt provisoriske reoler og det ligger masse rart der nede. hehe jeg skal fram med støvklut og støvsuger i dag, det er sikkert. Det værst tenkelige som kan skje er at sola skal skinne akkurat den dagen. De ser jo om selve huset/leiligheten er ødelagt, ikke "interiøret" ditt. Støv i vinduskarmen f eks er din feil, ikke husets om du skjønner.. Sprekker i vegger og gulv er mer slik de vil se etter, skjeve vegger osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.