Gå til innhold

Opptikkertime

Anbefalte innlegg

Gjest HM1985
Skrevet

Hvor mye ca. koster det for den årlige skjekken hos opptikkeren?

Gjest lillee_my88
Skrevet

trodde ikke man trengte å sjekke synet årlig hos optiker jeg.. jeg sjekker hvert 3 år ca.. du har kanskje et synsproblem som krever bedre sjekking? Isåfall var du vel der ifjor og betalte også? Kan være det står noe på nettet, hvilken brillebutikk pleier du å gå til? de har jo optiker der, så enten finne sida deres på nett eller gå og spørre selv i morgen, det er gratis :-).

Tror vel pappa betale en plass mellom 3-500 kr for meg sist jeg var der... for bare sjekken, men kan godt ha vært mye mer enn det, du kan jo sette av minst 500 kr ihvertfall. Varierer sikkert litt fra kjede til kjede også..

Skrevet

Jeg bruker linser og betaler ikke noe for synssjekken dersom jeg samtidig fornyer linser for et halvår til, og det gjør jeg jo alltid.;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...