pekkaline Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg fant ut nå at det finnes et nr man kan sende sms til for å sjekke opp hvor den-og-den mobilen befinner seg i verden. Jeg synes det er kjipt jeg. Man blir jo overvåket da? Kunne vært foruten, men ser også at det kan være greit med tanke på barna når de er ute å flyr. Men skal vi vite alt da??? Jeg trodde dette bare var noe politiet hadde tilgang på? Hva mener dere andre?? 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg så annonsen også, og det sto at den andre personen må godta at du søker dem opp, så da er det jo ikke egnet for lureri og overvåkning;-) 0 Siter
Gjest lillee_my88 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg så annonsen også, og det sto at den andre personen må godta at du søker dem opp, så da er det jo ikke egnet for lureri og overvåkning;-) vet det var en aprilsspøk som gikk på dette her.. og at telenor (tror jeg) har en slik tjeneste for at foreldrene kan/kunne overvåke barna. Men som morsan sa, begge parter må skrive under og godta dette. Og politiet må ha god grunn for å overvåke deg (selv om det sikkert skjer noe overvåking der også som ikke er godkjent høyere i systemet). Med mindre du driver med noe ulovlig så er du helt trygg 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 vet det var en aprilsspøk som gikk på dette her.. og at telenor (tror jeg) har en slik tjeneste for at foreldrene kan/kunne overvåke barna. Men som morsan sa, begge parter må skrive under og godta dette. Og politiet må ha god grunn for å overvåke deg (selv om det sikkert skjer noe overvåking der også som ikke er godkjent høyere i systemet). Med mindre du driver med noe ulovlig så er du helt trygg Takk det var da ei velsignelse¨å høre det. Nei jeg er ikke en som trenger å overvåkes Men følte at noe var rav galt når de kunne søke opp gud og hvermann. Fint!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Jeg så annonsen også, og det sto at den andre personen må godta at du søker dem opp, så da er det jo ikke egnet for lureri og overvåkning;-) Ja ok, godt jeg hadde oversett noe bare. For hadde det vært slik så hadde man ikke mye fruihet lengre. Jeg er en lovlydig snill borger 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Dette var en aprilspøk, og er overhodet ikke noe som gud og hvermann får tilgang til. Men det finnes diverste typer for overvåknings/sporingsenheter, som foreldre kan ha i forhold til barna sine. Men dette er da noe som man godkjenner på forhånd... Foreldrene godkjenner det selv for sine barn under 18 år da:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Dette var en aprilspøk, og er overhodet ikke noe som gud og hvermann får tilgang til. Men det finnes diverste typer for overvåknings/sporingsenheter, som foreldre kan ha i forhold til barna sine. Men dette er da noe som man godkjenner på forhånd... Foreldrene godkjenner det selv for sine barn under 18 år da:-) Ja nå har jeg sjekket dette, og den man vil finne må godta dette ja. Heldigvis!! Denne var ikke aprilspøk da vel? Jeg fant annonsen i et vg som kom i påsken......... 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Ja nå har jeg sjekket dette, og den man vil finne må godta dette ja. Heldigvis!! Denne var ikke aprilspøk da vel? Jeg fant annonsen i et vg som kom i påsken......... Jeg så det også nå etter påske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.