Gjest anonym om dette Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Er det vanlig å være litt småforelsket i andre, innimellom? Selv om man er lykkelig gift, og overhodet ikke har tenkt til å bryte ut av ekteskapet, ei heller være utro? Bare kose seg med forelskelsen, og spenningen med at dette kanskje er gjengjeldt... Er det lov...? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vanlig og vanlig....jeg vil heller si at det er mer vanlig at man kan bli betatt av noen innimellom. Det skjer meg heldigvis sjeldent (er også gift). Man må bare kvele flammen før den blusser helt opp. Jeg bruker å tenke på ei tidligere venninne når-dersom jeg blir betatt av noen. Hun skulle hjelpe meg å komme over det, så sa hun -"han er bare et helt vanlig menneske, han fiser og driter og peller nese han som alle andre" hehe, ikke vet jeg hvorfor, men det hjalp!! 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vanlig og vanlig....jeg vil heller si at det er mer vanlig at man kan bli betatt av noen innimellom. Det skjer meg heldigvis sjeldent (er også gift). Man må bare kvele flammen før den blusser helt opp. Jeg bruker å tenke på ei tidligere venninne når-dersom jeg blir betatt av noen. Hun skulle hjelpe meg å komme over det, så sa hun -"han er bare et helt vanlig menneske, han fiser og driter og peller nese han som alle andre" hehe, ikke vet jeg hvorfor, men det hjalp!! LOL godt sagt! :-) Enig i det der med å bli "betatt" fremfor "forelskelse. Og også enig i at det er lurt å ikke kaste bensin på gnistene, slik at det blir et BÅL! ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Vanlig og vanlig....jeg vil heller si at det er mer vanlig at man kan bli betatt av noen innimellom. Det skjer meg heldigvis sjeldent (er også gift). Man må bare kvele flammen før den blusser helt opp. Jeg bruker å tenke på ei tidligere venninne når-dersom jeg blir betatt av noen. Hun skulle hjelpe meg å komme over det, så sa hun -"han er bare et helt vanlig menneske, han fiser og driter og peller nese han som alle andre" hehe, ikke vet jeg hvorfor, men det hjalp!! Ikke la flammen blomstre opp. etc, skrives det. Jeg er enig. Forsøk så godt du kan å unngå det. Jeg jobbet _hardt_ med å unngå kaste bensin på flammen. Det var litt glød... så ble det ufrivillig oppblomstring...så glød...så ufrivillig oppblomstring...så glød...og nå...er det over. Jeg vant over flammen. Det tok TID og tålmodighet... men det gikk bra til slutt. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg ville sagt ja..det er vår det er fint og solen varmer både kropp og sinn..jeg er forelsket hele tiden, i flere...jeg skammer meg ikke over det.jeg ville aldri være utro, men det må da være lov å være glad å være fri og føle slike delige følelser!! Vær deg selv du, og lev og føl hvor godt det er å leve!! 0 Siter
black wealch Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jepp. Jeg unner meg det, og også litt småflørting. Men stopper der. Godt å kjenne at en lever ;-) 0 Siter
lonelyP Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg vil tro det er veldig sunt faktisk. Kos deg med følelsen. Som en venninne sier, les menyen ute og ta middagen hjemme ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.