Gå til innhold

Hemmelig forelsket..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym om dette
Skrevet

Er det vanlig å være litt småforelsket i andre, innimellom? Selv om man er lykkelig gift, og overhodet ikke har tenkt til å bryte ut av ekteskapet, ei heller være utro? Bare kose seg med forelskelsen, og spenningen med at dette kanskje er gjengjeldt... Er det lov...?

Skrevet

Vanlig og vanlig....jeg vil heller si at det er mer vanlig at man kan bli betatt av noen innimellom. Det skjer meg heldigvis sjeldent (er også gift). Man må bare kvele flammen før den blusser helt opp. Jeg bruker å tenke på ei tidligere venninne når-dersom jeg blir betatt av noen. Hun skulle hjelpe meg å komme over det, så sa hun -"han er bare et helt vanlig menneske, han fiser og driter og peller nese han som alle andre" hehe, ikke vet jeg hvorfor, men det hjalp!!

Skrevet

Vanlig og vanlig....jeg vil heller si at det er mer vanlig at man kan bli betatt av noen innimellom. Det skjer meg heldigvis sjeldent (er også gift). Man må bare kvele flammen før den blusser helt opp. Jeg bruker å tenke på ei tidligere venninne når-dersom jeg blir betatt av noen. Hun skulle hjelpe meg å komme over det, så sa hun -"han er bare et helt vanlig menneske, han fiser og driter og peller nese han som alle andre" hehe, ikke vet jeg hvorfor, men det hjalp!!

LOL godt sagt! :-)

Enig i det der med å bli "betatt" fremfor "forelskelse. Og også enig i at det er lurt å ikke kaste bensin på gnistene, slik at det blir et BÅL! ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke la flammen blomstre opp. etc, skrives det. Jeg er enig. Forsøk så godt du kan å unngå det.

Jeg jobbet _hardt_ med å unngå kaste bensin på flammen.

Det var litt glød... så ble det ufrivillig oppblomstring...så glød...så ufrivillig oppblomstring...så glød...og nå...er det over. Jeg vant over flammen. Det tok TID og tålmodighet... men det gikk bra til slutt.

Gjest lumelia
Skrevet

Jeg ville sagt ja..det er vår det er fint og solen varmer både kropp og sinn..jeg er forelsket hele tiden, i flere...jeg skammer meg ikke over det.jeg ville aldri være utro, men det må da være lov å være glad å være fri og føle slike delige følelser!!

Vær deg selv du, og lev og føl hvor godt det er å leve!!

black wealch
Skrevet

Jepp.

Jeg unner meg det, og også litt småflørting.

Men stopper der.

Godt å kjenne at en lever ;-)

Skrevet

Jeg vil tro det er veldig sunt faktisk. Kos deg med følelsen. Som en venninne sier, les menyen ute og ta middagen hjemme :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...