pekkaline Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Hva koster den der du handler? Jeg har kjøpt en (til meg) som kostet 13kr (tilbud en uke), og en annen plass kjøpte jeg en til min datter for 40kr!!!! Der måtte man riktignok velge stor eller liten, valgte stor men det var den jammen ikke. Hun slukte opp hele greia (9år). 0 Siter
morsan Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg spiser aldri softis i kjeks, så det er ikke så mange "der -du-handler-steder" for meg;-) Men jeg kan av og til kose meg med en softis i beter med mørk sjokoladesaus og med kaffe til, og typisk sted vil da være McD. Husker ikke helt hva de tar, men en snau 20-kroning for is+kaffe?? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Mc Donalds 5 kroner! Men det er ikke ekte softis? Trodde det var bare noe jalla? 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Her jeg bor får vi den til 10,- på Narvesen, den er det jeg vil kalle vanlig størrelse og det er ikke pristillegg for strøssel... Blir vel en del soft is i løpet av sommeren, kanskje:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Her jeg bor får vi den til 10,- på Narvesen, den er det jeg vil kalle vanlig størrelse og det er ikke pristillegg for strøssel... Blir vel en del soft is i løpet av sommeren, kanskje:-) Hehe ja det er vel en fare for at det blir mye is Nyt den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.