Gjest liljana Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 I dag har det vært 15 grader i skyggen, og jeg har vært ute hele dagen. Har faktisk fått litt farge også.Vil ha flere slike dager 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jepp, det er fantastisk!! Her kan du sjekke ditt sted seks dager fremover http://www.dmi.dk/dmi/index/verden.htm 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Helt enig, det er aldeles hærlig at varmen og lyset har begynt å gjøre sitt inntog i hverddagen. Men litt farge.....jeg har stått og holdt på med bilen i mange timer i dag og har faktisk blitt skikkelig solbrent på ryggen!!! (hadde på topp med tynne stropper) Og har fått skikkelig farge i ansiktet også. Bør nok være litt forsiktig tror jeg, ble ikke sånn lett solbrent før, er nok dette ozonproblemet vårt det vel, så nå får jeg tråle hyllene våre for solkrem hvis vi får fortsette å beholde dette hærlige været. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Ja, dagen i dag har vært nydelig! Men det har vel vært sånn i 3 uker nå... Iallfall her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.