Gå til innhold

Bikini-hyttetur i april!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var virkelig en vitamininnsprøyting!!!!

Er nettopp tilbake fra årets dametur - hyttetur i innlandet med venninner, i knallfint vær - med god mat og drikke. Vi har gått turer (med shorts og bikini/BH), solt oss i bikini, blitt brune og solbrente, sovet, spist, drukket, lest og skravlet - akkurat slik vi planla.

Og rødvinen Mariaflyfly anbefalte til lammelåret, var helt fantastisk :-) Takk, takk, takk! Hvitvinen var også god til rekene (Petit bourgeois), men rødvinen var helt knall (husker ikke navnet på den nå, men det var den til 173 kr tror jeg)!

Til alle kjente og kjære dolere: en voksentur eller to i året, uten barn, kan herved anbefales på det varmeste!

Gjest annlovinda
Skrevet

Så bra du har kost deg i helga på jente-tur. Godt dere var så heldige med været.

Jeg fikk også tips fra mariaflyfly om vin til ost og vinkveld, topp vin. Jeg som ikke har vært noe glad i vin, har nå kost meg med vin i et par helger og i påsken. Så det er sikkert og visst, vin har hun gode tips om.

Skrevet

Hei! Så gøy at det ble såå vellykket!! Jeg tenkte på deg på fredag, nydelig vær å greiår ;)

Voksenturer er et must et par ganger i året ja, helt enig! Vi er endel på hytteturer og da prøver vi å ta en gang med unger, neste uten :) Helt toppers. Været har gjort sitt med kroppene her hjemme også, det er bare fryd og gammen :)

hare1365380455
Skrevet

Det høres jo topp ut! Her var det varm sol i går, så da var jeg ute i hagen lenge. I dag er det tåke.....

Skrevet

Det høres jo topp ut! Her var det varm sol i går, så da var jeg ute i hagen lenge. I dag er det tåke.....

Her er det fortsatt sol og varmt, men i dag sitter jeg inne og jobber. På fridagen min denne uken, må jeg til Arendal med ene jenta på en legekontroll, så det blir vel ikke så mye soling den dagen heller.

Jeg får leve på helga :-)

Skrevet

Hei! Så gøy at det ble såå vellykket!! Jeg tenkte på deg på fredag, nydelig vær å greiår ;)

Voksenturer er et must et par ganger i året ja, helt enig! Vi er endel på hytteturer og da prøver vi å ta en gang med unger, neste uten :) Helt toppers. Været har gjort sitt med kroppene her hjemme også, det er bare fryd og gammen :)

Takk for gode tanker! Det streifet faktisk tankene mine om noen av DOL'erne husket at jeg skulle på tur....

Lykke til med bryllupsdags-forberedelser da :-)

Skrevet

Så bra du har kost deg i helga på jente-tur. Godt dere var så heldige med været.

Jeg fikk også tips fra mariaflyfly om vin til ost og vinkveld, topp vin. Jeg som ikke har vært noe glad i vin, har nå kost meg med vin i et par helger og i påsken. Så det er sikkert og visst, vin har hun gode tips om.

Ja, jeg fikk tips fra både henne og ei til (nå står det helt stille hva hun heter...flaut) - men valgte flyflys forslag. Deilig med vin :-)

Skrevet

Ja, jeg fikk tips fra både henne og ei til (nå står det helt stille hva hun heter...flaut) - men valgte flyflys forslag. Deilig med vin :-)

Du får prøve annegunns forslag også. Hun kan virkelig masse om vin. :)

Skrevet

Høres helt fantastisk ut. Dere var virkelig heldige med været. :)

Skrevet

Takk for gode tanker! Det streifet faktisk tankene mine om noen av DOL'erne husket at jeg skulle på tur....

Lykke til med bryllupsdags-forberedelser da :-)

hehe, det blir jo litt ens venner som er her så da tenker vi på hverandre ;) Jotakk det skal nok bli til noe greit den dagen/helgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...