Gå til innhold

Jeg feis - ja seriøst!

Anbefalte innlegg

Gjest anonym jente nå
Skrevet

Æsj... helgen nærmer seg og jeg skal ut på byen på lørdag kveld. Sist jeg var ute var for en mnd siden, og da var jeg på en pub og traff maaaange gamle kjennte som jeg ikke har sett på år og dag.

Vel... i baren stod jeg og prata med en gammel kjenning. Det var mørkt, høy musikk og masse folk. Jeg kjennte jeg måtte fise noe helt sinnsykt, og kunne ikke avbryte samtalen fordi han slasken stod å prata med meg om noe viktig. Så jeg feis alt jeg kunne der jeg stod... det var veldig behagelig i og fr seg, helt til lukten omslynget oss begge som stod der. han ble rar i ansiktet og kikka seg rundt plutselig. Det samme gjorde jeg, for jeg skjønnte jo at han hadde luktet fisen min! Og jeg ville ikke at han skulle tro det var meg!

Jeg ler litt når jeg skriver dette,men det er seriøst, og jeg gruer meg til helga når jeg kommer til samme baren og treffer på ham der. Er redd for at han skal nevne det og mobbe meg eller noe sånn. For fis er noe av det flaueste og mest tabubelagte jeg vet om. Jeg kunne heller ha brifa rundt til alle i lokalet om at jeg hadde mensen eller noe, men fis blir for meg skikkelig flaut.

Så nå trenger jeg bare råd til hva jeg kan si hvis noen skulle nevne det og mobbe meg... av den grunn gruer jeg meg til en etterlengtet fest jeg skal på. jeg kan ikke la fis ødelegge feststemningen *lol* ;)

Skrevet

Man må bare legge skylda på noen andre! Hvem vet, kanskje er han redd for at du tror det er han som feis?

Skrevet

Man må bare legge skylda på noen andre! Hvem vet, kanskje er han redd for at du tror det er han som feis?

*knegg*

Gjest lillee_my88
Skrevet

hvorfor skulle han bry seg om dette om ei uke uansett? om han allerede liker deg ser han ikke på slike bagateller... og så lenge du ikke sto og "pressa det ut" med grimaser og hele greia, men at det bare kom en lukt, så kunne det jo vært hvem som helst.

Ikke heng deg opp i bagataller, han gjør neppe det.

Skrevet

Ta denne for ha: den som fisen først oppdager den er fisens rette farer! Han merket den først??? ;)

Mista nikket
Skrevet

Ta denne for ha: den som fisen først oppdager den er fisens rette farer! Han merket den først??? ;)

Du får ta med resten også....den som sagde disse ord, det er fisens rette mor

Skrevet

Du får ta med resten også....den som sagde disse ord, det er fisens rette mor

Jøss det har jeg aldri hørt at det er fortsettelse. Men er det den andre uskyldige som skal si de siste ordene da?

den som sagde disse ord, det er fisens rette mor

Mista nikket
Skrevet

Jøss det har jeg aldri hørt at det er fortsettelse. Men er det den andre uskyldige som skal si de siste ordene da?

Jeg hadde ikke sagt noe jeg, bare tittet meg forundret rundt

Skrevet

Den som fisen først blir var, den er fisens egen far

den som sagde disse ord, den er fisens egen mor

:o)

Skrevet

Den som fisen først blir var, den er fisens egen far

den som sagde disse ord, den er fisens egen mor

:o)

Hm, men jeg forstår ikke. Her snakkes det om to stk som har gjort det. Eller er personen som fiser både mor og far? *rister på hodet* Får få meg litt frisk luft eller en time på sofaen.

Skrevet

Det kan godt hende at han tror at du tror det var han... Dersom han er en fast DOL bruker vet han bedre nå :)

Gjest Persille
Skrevet

Hm, men jeg forstår ikke. Her snakkes det om to stk som har gjort det. Eller er personen som fiser både mor og far? *rister på hodet* Får få meg litt frisk luft eller en time på sofaen.

Person 1 kommenterer stanken, person 2 sier: Den som fisen først er vár - den er fisens rette far. Person 1 sier; den som sier disse ord, den er fisens rette mor.

Mao - begge skylder på den andre.

Skrevet

Person 1 kommenterer stanken, person 2 sier: Den som fisen først er vár - den er fisens rette far. Person 1 sier; den som sier disse ord, den er fisens rette mor.

Mao - begge skylder på den andre.

Takk du er en engel hehe :) Jeg hadde meg en time på ryggen, men glemte å tenke over den der.

Gjest Persille
Skrevet

Takk du er en engel hehe :) Jeg hadde meg en time på ryggen, men glemte å tenke over den der.

Skal det ikke mer til for å bli engel skal jeg jaggu meg gjøre det litt oftere ;)

Skrevet

Den som fisen først oppdager, den er fisens rette lager..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...