Gå til innhold

dere som har vært gift en stund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere markert bryllupsdager? Vi har ikke gjort noe stort ut av det, men i år er det ti år, neste mnd. Hva gjorde dere på en slik dag? Kanskje jeg skal ordne til en overraskelse for han? Forslag?

Skrevet

Vi har aldri markert det på noen måte. Får se hva vi finner på nå til sommeren for da har vi også vært gift i 10 år. Det blir sikkert ikke markert mer enn ett par pils på byen regner jeg med.

Skrevet

Vi har aldri markert det på noen måte. Får se hva vi finner på nå til sommeren for da har vi også vært gift i 10 år. Det blir sikkert ikke markert mer enn ett par pils på byen regner jeg med.

:) Noe ala det vi bruker å gjøre altså ;)

Skrevet

På 9-års dagen var vi på mekling for separasjone *sarkastisk latter*

1. året feiret vi denne dagen, men etter det har det blitt dårlig. Men en 10-års bryllupsdag synes jeg at bør feires. Kanskje en weekend på et spa-hotel?

Skrevet

På 9-års dagen var vi på mekling for separasjone *sarkastisk latter*

1. året feiret vi denne dagen, men etter det har det blitt dårlig. Men en 10-års bryllupsdag synes jeg at bør feires. Kanskje en weekend på et spa-hotel?

Åh nå huffet jeg høyt for meg selv :)

""På 9-års dagen var vi på mekling for separasjone *sarkastisk latter*""

Jeg har tenkt på en liten helgetur ja, og tror det hadde vært helt konge for oss begge. Så det er en god mulighet ja!

Gjest nærmer seg ti år...
Skrevet

Vi har ikke vært gift så lenge, men dagen er egentlig en vanlig dag. Han sa gratulerer med bryllupsdagen, og jeg ga ham en liten pakke. Det var det.

Når vi har vært gift ti år hadde det vært fint å gått ut på restaurant eller hatt venner på besøk til en liten fest.

Skrevet

Vi har ikke vært gift så lenge, men dagen er egentlig en vanlig dag. Han sa gratulerer med bryllupsdagen, og jeg ga ham en liten pakke. Det var det.

Når vi har vært gift ti år hadde det vært fint å gått ut på restaurant eller hatt venner på besøk til en liten fest.

Vi har ikke gitt pakker....Han har kommet med bukett en gang og jeg til han en gang. Det blir nok en markering ja, men vet ikke helt hvordan enda. Takk for svar!

Skrevet

De fleste årene har vi spist ute på restaurant på bryllupsdagen, men de sista to årene har det ikke passet.

Da vi hadde 10 års dag, bevilget vi oss en helg i Stavanger på hotell. Hadde barnevakt til de to eldste i to netter, men minstejenta var baby, så hun var med. Koste oss masse!

I år er det 13 års bryllupsdag, så vi har så smått begynt å snakke om at vi skal finne på et ordentlig sprell det året vi har 15 års bryllupsdag - en langhelg til Venezia eller Nice eller noe sånt kanskje? Uten barn altså :-)

Skrevet

De fleste årene har vi spist ute på restaurant på bryllupsdagen, men de sista to årene har det ikke passet.

Da vi hadde 10 års dag, bevilget vi oss en helg i Stavanger på hotell. Hadde barnevakt til de to eldste i to netter, men minstejenta var baby, så hun var med. Koste oss masse!

I år er det 13 års bryllupsdag, så vi har så smått begynt å snakke om at vi skal finne på et ordentlig sprell det året vi har 15 års bryllupsdag - en langhelg til Venezia eller Nice eller noe sånt kanskje? Uten barn altså :-)

Koselig! Ja det må nok bli uten barn på tur denne gangen om det blir tur på oss. Det er jo deilig med hotell, og frokosten er jo fantastisk :) Jeg tror jeg skal begynne å søke rundt litt ja!

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har alltid markert dagen ved å gå ut på litt fin restaurant, om vi har fått barnevakt.

I tillegg har vi gjerne gitt blomster eller en annen lite gave til hverandre - litt ulikt hvem som kjøper (og enkelte år har det vel ingen av oss kjøpt - til særlig min skuffelse ;).

Skrevet

Til nå har vi ikke gjort noe veldig spesielt. Spist sen middag etter at ungene er i seng. De får feire med oss med brus og litt snop selv om det er en vanlig hverdag. En bitteliten "fest".

Men til neste høst har vi vært gift i 10 år. Og DA har vi ønsker/ planer om en weekendtur bare gubbelure og jeg. (Også hååååååper jeg på en gave jeg har ønsket meg leeeeeenge- men det er ikke så viktig da. )

Skrevet

Vi har alltid markert dagen ved å gå ut på litt fin restaurant, om vi har fått barnevakt.

I tillegg har vi gjerne gitt blomster eller en annen lite gave til hverandre - litt ulikt hvem som kjøper (og enkelte år har det vel ingen av oss kjøpt - til særlig min skuffelse ;).

Det er ikke gaven som teller, men kjærligheten her, ikke sant? Likevel forstår jeg skuffelsen din, man håper de har kjøpt noe ;) Det var jo veldig vanlig og viktig at mannen kjøpte noe og husket på bryllupsdager. Tror det sklir litt ut.

Men nå er man jo nesten unik om man har vært gift i ti år...... Så da kan man feire det litt :) Noe blir det nok å finne på. Hotell og restaurant besøk er forlokkende :)

Skrevet

Til nå har vi ikke gjort noe veldig spesielt. Spist sen middag etter at ungene er i seng. De får feire med oss med brus og litt snop selv om det er en vanlig hverdag. En bitteliten "fest".

Men til neste høst har vi vært gift i 10 år. Og DA har vi ønsker/ planer om en weekendtur bare gubbelure og jeg. (Også hååååååper jeg på en gave jeg har ønsket meg leeeeeenge- men det er ikke så viktig da. )

En diamantring? ;) Jeg hadde ikke våget å gå med den av frykt for å miste den....... Så det ønsker jeg meg ikke.

Hvor ville du dratt på weekendtur da?

Skrevet

På vår 10 års bryllupsdag var vi på fotballkamp og så 8-åringen spille.

Vi hadde med kake og delte ut til alle barn og foreldre og det var fint vær. Det var egentlig en bra dag :-)

Skrevet

På vår 10 års bryllupsdag var vi på fotballkamp og så 8-åringen spille.

Vi hadde med kake og delte ut til alle barn og foreldre og det var fint vær. Det var egentlig en bra dag :-)

Det er en koselig ting å gjøre når kamp er på samme dag :) Ingen av mine spiller fotball nå, men det var koselig å stå på sidelinjen å heie. Mang en latter ble det også¨når enkelte mødre ble overivrige :)

Skrevet

Min kjære er den minst romantiske mann i hele verden, så her er eneste markering at vi gratulerer hverandre med bryllupsdagen.

Men jeg kommer til å foreslå at vi drar på en liten ferietur for å feire 10-års bryllupsdag. Og den turen skal være uten barn. Kanskje det kunne bli den bryllupsreisen vi aldri tok?

Jeg ser for meg Jamaica :) (Han ser sikkert for seg elgjakt i farens skog.)

Skrevet

Min kjære er den minst romantiske mann i hele verden, så her er eneste markering at vi gratulerer hverandre med bryllupsdagen.

Men jeg kommer til å foreslå at vi drar på en liten ferietur for å feire 10-års bryllupsdag. Og den turen skal være uten barn. Kanskje det kunne bli den bryllupsreisen vi aldri tok?

Jeg ser for meg Jamaica :) (Han ser sikkert for seg elgjakt i farens skog.)

Jeg håper du får ditt ønske, det høres himla koselig ut :)

Ser for meg at dere vandrer langs stranden :)

Skrevet

Vi hadde 10 års bryllupsdag ifjor sommer. Da ordna vi barnevakt og gikk ut for å spise på resturant. Etter resturanten dro vi på kino der vi begge sovna før filmen var ferdig (småbarnsforeldre;-)).

Jeg hinta til gubben om at jeg savna litt planlegging rundt bryllupsdagen. Fabulerte om at vi kanskje kunne finne på noe romantisk. Sånne saker kommer han ikke på selv.. Han lurte på om vi skulle dra på bowling!!! Snakk om romantisk fyr ;-)

Skrevet

Vi hadde 10 års bryllupsdag ifjor sommer. Da ordna vi barnevakt og gikk ut for å spise på resturant. Etter resturanten dro vi på kino der vi begge sovna før filmen var ferdig (småbarnsforeldre;-)).

Jeg hinta til gubben om at jeg savna litt planlegging rundt bryllupsdagen. Fabulerte om at vi kanskje kunne finne på noe romantisk. Sånne saker kommer han ikke på selv.. Han lurte på om vi skulle dra på bowling!!! Snakk om romantisk fyr ;-)

Bowling! hehe, det kan man legge til en ukedag eller ei vanlig helg :)

Min mann er nok mere romantisk, han spør stadig eller sier han ønsker seg en hotellhelg bare med meg ;) (Han tenner telys på kveldene her osv ) Og aller helst ei uke langt avsted. Jeg har aldri likt å være langt borte fra ungene, så det har ikke blitt til det enda. Han hadde svimet av om jeg slang opp utenlandsreise til bryllupsdagen :) Da skal jeg være full om jeg må fly noe sted. Har aldri flydd, pga min frykt og senere mine barn. Kanskje jeg skal få kurert dette? Hehe gosj nå ble jeg stresset!

Skrevet

Jeg håper du får ditt ønske, det høres himla koselig ut :)

Ser for meg at dere vandrer langs stranden :)

Jeg har vært på Jamaica flere ganger som barn, og det er bare så utrolig nydelig der.

Og meg må si jeg føler det er litt bedre for romantikken i forholdet å være der enn å være på elgjakt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...