Gå til innhold

Trailer i "ræva"!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sånn er det her også - den bilen som står helt alene aller borterst, den er Lillemus sin. :o) Men hvorfor ikke, noen må jo bruke den parkeringsplassen også!

Sant det!

Du, det gikk bra med meg :o) Hi hi, jeg så sikkert llur ut der jeg stod og slet med å få den i revers.

Skrevet

Sørg for at nakkestøtten din er riktig innstilt i tilfelle du bli påkjørt bakfra. Veldig lette hurtige klapp på bremsepedalen svake nok til at du ikke får bremseeffekt, får bremselysene dine til å blinke og gi inntrykk av at du bremser. Noen sjåfører tar hintet og øker avstanden. Hjelper ikke det, vrenger du bilen ut i busslomme eller lignene før tullingen ødelegger deg.

Skrevet

Sørg for at nakkestøtten din er riktig innstilt i tilfelle du bli påkjørt bakfra. Veldig lette hurtige klapp på bremsepedalen svake nok til at du ikke får bremseeffekt, får bremselysene dine til å blinke og gi inntrykk av at du bremser. Noen sjåfører tar hintet og øker avstanden. Hjelper ikke det, vrenger du bilen ut i busslomme eller lignene før tullingen ødelegger deg.

Nakkestøtta er rett innstilt tror jeg, skal sjekke i morra, jeg er så liten at den nok må være så langt ned som mulig. :o)

Hadde ingen annen mulighet enn å vente til jeg kom dit jeg skulle svinge av, ingen annen avkjøringsmulighet dessverre.

Skrevet

Jeg hadde en trailer i ræva en gang, prøvde å signalisere med bremselysene at han skulle holde litt mer avstand, med det resultat at han la seg KLIN OPPI og begynte å blinke med lysene sine!!! Syns det var nesten litt skummelt...

petter smart
Skrevet

Som andre skriver, hugg litt i bremsene og se om han ikke tar hintet. Kjører han så helt opp i hekken på bilen din og blinker med lysene bremser du forsiktig ned til langt under fartsgrensen (bør unngå hvis det kun er ett felt og kø).

Slike idioter er livsfarlige. Må du bråbremse eller stopper fort har han ikke sjanse til å stoppe i tide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...