Gå til innhold

Jeg gruer meg til sambo skal ha fest!

Anbefalte innlegg

Gjest en line
Skrevet

Det blir selvsagt toppers med en fest, men den som må rydde før og etter blir vel meg. Noe annet jeg gruer for er at flertallet røyker, og vi deler hage med foreldrene mine og da vil de få fulle folk i hagen. Nå er det varmt vær så de vil kanskje være litt ute, men kanskje jeg kan lure de til å røyke i et rom inne? (Egentlig så røyker ingen inne her.)

Noen av gjestene er også slik at de drikker før fest, så da kan det bli full rulle tidlig på kvelden.

Er det andre som gruer seg før partytime?

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet være hjemme om det utarter sånn som du beskriver jeg. Da hadde han fått ta hele ansvaret alene, men sørg for at foreldrene dine vet at du ikke er hjemme.

Gjest en line
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet være hjemme om det utarter sånn som du beskriver jeg. Da hadde han fått ta hele ansvaret alene, men sørg for at foreldrene dine vet at du ikke er hjemme.

Det kommer noen felles venner også, jenter, så jeg må være der.

Det er i grunnen utrolig at voksne folk kan oppføre seg på den måten.

Gjest Elextra
Skrevet

Du sier det er hans fest - har dere ikke fest sammen?

Om samboeren/mannen min skulle ha fest, ville jeg nok hjulpet til litt med forberedelser og rydding, men hovedansvaret skulle vært hans. Om jeg ikke var interessert i å delta på festen ville jeg reist bort (og overlatt ansvaret til ham alene..).

Skrevet

Jeg hadde gruet meg om det var kommende uker det skulle være fest her. Vil helst få vasket og malt huset først :)

Jeg synes ikke at du skal la de røyke inne dersom du ikke gjør det selv. (er røyker)

Enten så får du foreldrene dine avsted denne dagen/natten eller så kjøper du partytelt med vegg mot dine foreldre så slipper de å _se_ galskapen, det hjelper jo litt?

Rydding må du avtalte med din kjære at dere tar sammen. Si det til han at det forventes at han også hjelper til pga dine foreldre som deler hage med dere.

Skrevet

Oppføre seg slik?

- rote litt

- røyke

- vorse

Nei, denne ungdommen :-)

Gjest Persille
Skrevet

Oppføre seg slik? Hva da?

Drikke, røyke, le, ha det litt moro - er det rart? HVER dag ja - men ikke sånn innimellom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...