Gjest Pontiac Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Skal kjøpe Espressomaskin (er det det de heter de som lager slik "liten" kaffe og har steemingfunksjon ved siden av.....) til gubben i dag. Trenger tips til ok kaffe til denne, gjerne et par slag. Er slike Remabokser etc. okey? Trenger tips før jeg går fra jobben i dag 0 Siter
Gjest avhengig av god kaffe Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvis du skal lage kaffe på en ny maskin, ville jeg spandert på meg god kaffe, ikke en remaboks. Er det ikke et kaffebreneri eller en kaffebutikk der du er? I tilfelle høres det ut som set sted man ikke burde være, siden jeg er 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Sjekk testen her: http://www.kaffe.no/ (men de som kommer godt ut her koster en del mer enn Rema-maskin... eller hva du nevnte) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hvis du skal lage kaffe på en ny maskin, ville jeg spandert på meg god kaffe, ikke en remaboks. Er det ikke et kaffebreneri eller en kaffebutikk der du er? I tilfelle høres det ut som set sted man ikke burde være, siden jeg er Har ikke annet i nærheten enn en gullsmed som også selger the i løsvekt. Kanskje hun selger kaffe også der, får se i morgen. Takker 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Sjekk testen her: http://www.kaffe.no/ (men de som kommer godt ut her koster en del mer enn Rema-maskin... eller hva du nevnte) Var ikke maskinen jeg tenke på på Rema men selve kaffen til maskinen (Maskinen endte jeg opp med å kjøpe på Elkjøp) Har tatt med et par bokser kaffe fra Rema og så stikker jeg innom en butikk jeg vet har the i løsvekt i morgen, mon tro om de også selger kaffe der. Kan jo være greit å prøve forskjellige slag også kanskje Takker for link og svar. 0 Siter
birdie Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Illy på boks (blank boks, rød skrift i logoen) er faktisk blant de bedre valgene for espresso. Koster rundt 60 kroner i dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Illy på boks (blank boks, rød skrift i logoen) er faktisk blant de bedre valgene for espresso. Koster rundt 60 kroner i dagligvarebutikker. Ja, den pleier vi også å kjøpe, i hvertfall om vi ikke kjøper nykvernet i kaffebutikken. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Illy på boks (blank boks, rød skrift i logoen) er faktisk blant de bedre valgene for espresso. Koster rundt 60 kroner i dagligvarebutikker. Takker for tips. Det spørs om ikke det er en av de jeg kjøpte (kjøpte flere så han kunne smake forskjellige og plukke ut en "favoritt") Hvis den finnes i mindre bokser av fasong firkant eller større bokser av fasong lang og rund *ler* Den var iallefall blank og jeg tror det var rød skrift på den 0 Siter
birdie Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Takker for tips. Det spørs om ikke det er en av de jeg kjøpte (kjøpte flere så han kunne smake forskjellige og plukke ut en "favoritt") Hvis den finnes i mindre bokser av fasong firkant eller større bokser av fasong lang og rund *ler* Den var iallefall blank og jeg tror det var rød skrift på den Ja, det stemmer, det. De firkantede boksene inneholder pods, porsjonspakninger med espresso, ment for spesielle bajonetter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.