Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har mye åreknuter og blodårer som sprenger denne gangen (er gravid altså). Hadde noe sist også, men da gikk det bort etter fødsel. håper det gjør det denne gangen óg..

Uansett, ligger med beina høyt så ofte jeg kan (men ikke så ofte det blir i løpet av dagen med to små barn fra før) + bruker støttestrømper. Noe mer jeg kan gjøre for at det ikke skal bli flere knuter/gjøre så vondt? Kjerringråd og alle mulige andre råd mottas med STOR takk!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273361-tips-%C3%A5reknuter-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det hjalp å gå - være i bevegelse. Det verste var å stå stille. Jeg brukte konsekvent støttestrømper fra 4 mnd. Fikk ikke åreknuter, men hadde en del sprengte blodårer. Har fjernet disse i etterkant på klinikk. Syntes det var verd penga!

Å, fortell! Pris, hvordan det foregikk osv. (hvis du gidder:)

Jeg har heller ikke direkte åreknuter, men ser ut som et europakart på kvelden og nesten ingenting om morgenen. Jeg er i bevegelse hele dagen så skjønner ikke helt hvorfor jeg får dette, men håper uansett det forsvinner etter fødsel denne gangen også.

Å, fortell! Pris, hvordan det foregikk osv. (hvis du gidder:)

Jeg har heller ikke direkte åreknuter, men ser ut som et europakart på kvelden og nesten ingenting om morgenen. Jeg er i bevegelse hele dagen så skjønner ikke helt hvorfor jeg får dette, men håper uansett det forsvinner etter fødsel denne gangen også.

Alt mitt forsvant da ikke etter fødsel, så da jeg var ferdig med barnefødsler så fikk jeg sprøytet inn et stoff i de tynne blå blodårene som får dem til å bli irritert og klappe sammen. Helt ufarlig og ikke vondt. Små knappenålsstikk. Måtte gå med støttestrømper i to uker etterpå. De sa at de fleste må ha flere behandlinger. Jeg syntes det ble en voldsom forbedring etter en behandling, men vil ha en til for å fjerne litt mer. Resultatet er forskjellig fra person til person. Jeg hadde heller ikke åreknuter. Første behandling kostet 3000, de etterfølgende er 1900 - uavhengig av hvor mye sprengte blodårer man har. (Dette var Ellipse klinikken)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...