Gå til innhold

Fuktighetskrem

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du det?

Tror du det reduserer rynker?

Gjest bruker hver dag
Skrevet

Nei.

Men den gjør huden myk og ikke så tørr når jeg har dusjet.

Skrevet

Hehe, ser du på OPRAH?

Ja, gjorde det, hihi..:)

Skrevet

Nei.

Men den gjør huden myk og ikke så tørr når jeg har dusjet.

Jeg blir så rødlett i kinnene av krem at jeg unngår å bruke det..

Og blir så fuktig i ansiktet av det..

Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem i ansiktet etter at jeg har dusjet eller vasket ansiktet.

Jeg tror ikke det reduserer rynker nevneverdig, men det gjør ansiktet mer behaglig å "ha på seg".

personifisert
Skrevet

Bruker det. Det fjerner ikke rynker, men det kan nok forebygge rynker. Tørr hud vil lettere få rynker, tenker jeg.

Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem til ansiktet morgen og kveld. Jeg bruker sminke så og si hver dag og dette tørker ut huden. Ikke godt når det kjennes ut som huden er et nummer for lite.

Om det har noen effekt på rynker tror jeg ikke.

Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem til ansiktet morgen og kveld. Jeg bruker sminke så og si hver dag og dette tørker ut huden. Ikke godt når det kjennes ut som huden er et nummer for lite.

Om det har noen effekt på rynker tror jeg ikke.

Jeg bruker aldri sminke, så det har vel en sammenheng med min minimale bruk av fuktighetskrem.

Gjest Pontiac
Skrevet

Bruker det ja, og håper iallefall at det reduserer rynker *ler*

Jeg tror nok at det kan bidra til mykere/friskere hud som igjen ikke tar rynker så fort, det blir litt logisk tror jeg. Om de tar vekk rynkene som allerede har kommet er jeg heller litt mer skeptisk til.

Jeg bruker et slag til kroppen (når jeg gidder, men alltid etter dusj på noen steder, som for eksempel hendene pga. at jeg blir så tørr)

Så har jeg en dagkrem og en nattkrem (fått av ungene på morsdagen)

Ellers så pleier jeg å ha en god ansiktskrem til heldagsbruk (og det er fordi gubben min sørger for at jeg alltid har en boks i skapet)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...