Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Bruker du det? Tror du det reduserer rynker? 0 Siter
Gjest bruker hver dag Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Nei. Men den gjør huden myk og ikke så tørr når jeg har dusjet. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hehe, ser du på OPRAH? Ja, gjorde det, hihi.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Nei. Men den gjør huden myk og ikke så tørr når jeg har dusjet. Jeg blir så rødlett i kinnene av krem at jeg unngår å bruke det.. Og blir så fuktig i ansiktet av det.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg bruker fuktighetskrem i ansiktet etter at jeg har dusjet eller vasket ansiktet. Jeg tror ikke det reduserer rynker nevneverdig, men det gjør ansiktet mer behaglig å "ha på seg". 0 Siter
personifisert Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Bruker det. Det fjerner ikke rynker, men det kan nok forebygge rynker. Tørr hud vil lettere få rynker, tenker jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker fuktighetskrem til ansiktet morgen og kveld. Jeg bruker sminke så og si hver dag og dette tørker ut huden. Ikke godt når det kjennes ut som huden er et nummer for lite. Om det har noen effekt på rynker tror jeg ikke. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg bruker fuktighetskrem til ansiktet morgen og kveld. Jeg bruker sminke så og si hver dag og dette tørker ut huden. Ikke godt når det kjennes ut som huden er et nummer for lite. Om det har noen effekt på rynker tror jeg ikke. Jeg bruker aldri sminke, så det har vel en sammenheng med min minimale bruk av fuktighetskrem. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Bruker det ja, og håper iallefall at det reduserer rynker *ler* Jeg tror nok at det kan bidra til mykere/friskere hud som igjen ikke tar rynker så fort, det blir litt logisk tror jeg. Om de tar vekk rynkene som allerede har kommet er jeg heller litt mer skeptisk til. Jeg bruker et slag til kroppen (når jeg gidder, men alltid etter dusj på noen steder, som for eksempel hendene pga. at jeg blir så tørr) Så har jeg en dagkrem og en nattkrem (fått av ungene på morsdagen) Ellers så pleier jeg å ha en god ansiktskrem til heldagsbruk (og det er fordi gubben min sørger for at jeg alltid har en boks i skapet) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.