Gjest Charlot Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Har vært sykemeldt noen måneder. Har ennå ikke fått sykepenger for mars. Er det vanlig at de er sene på trygdekontoret? Har klagd i mail og spurt om det er noe som er feil, men har ikke fått noe svar. 0 Siter
Gjest mye regler Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Vet ikke om NAV svarer på mail, jeg. Var jeg deg ville jeg ha ringt. Er du sikker på at du fortsatt har krav på sykepenger da? De legger jo sammen sykemeldinger fra de siste 2 (eller 3??) årene (og i den forbindelse teller deltid og fulltid like mye), og utgjør det mer enn 1 år, må man over på attføring... Vet ikke om du er i en slik situasjon, da. Men uansett ville jeg ha ringt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Du bør ringe. Enkleste måten og få kontakt, og vite hva de tenker og gjør, er og ringe ditt lokale NAV (trygde) kontor. Ha personnummeret ditt klart, slik at de kan logge seg inn i sakmappen din. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Vet ikke om NAV svarer på mail, jeg. Var jeg deg ville jeg ha ringt. Er du sikker på at du fortsatt har krav på sykepenger da? De legger jo sammen sykemeldinger fra de siste 2 (eller 3??) årene (og i den forbindelse teller deltid og fulltid like mye), og utgjør det mer enn 1 år, må man over på attføring... Vet ikke om du er i en slik situasjon, da. Men uansett ville jeg ha ringt. Æsj, jeg har telefonskrekk. Men jeg får vel ta meg sammen, da. Jeg har rett til sykepenger, jeg er nesten aldri sykemeldt. Takk for svar! 0 Siter
maia74 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Æsj, jeg har telefonskrekk. Men jeg får vel ta meg sammen, da. Jeg har rett til sykepenger, jeg er nesten aldri sykemeldt. Takk for svar! En grunn kan være at etter 8 uker på sykemelding så skal legen din redegjøre om videre sykemelding. Er ikke dette gjort så stopper de sykepengene. Skjedde ihvertfall med meg, men fikk etterbetalt da legeerklæringen var kommet. En anne grunn er at sykepenger ikke blir utbetalt før i slutten av mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.