Gå til innhold

Hvordan fungerer det egentlig?

Gjest hvordan fungerer det egentlig

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan fungerer det egentlig
Skrevet

Hei,

Hvordan er det med disse vikarbyråene egentlig? Da lurer jeg på i første omgang når man går på intervju og de videresender attestene til det aktuelle firmaet. Sender de da f.eks bare mitt eller sender de flere aktuelle kandidaters attester?

Litt rar formulering, men håper dere skjønner det:)

Skrevet

Bedriften ber ofte vikarbyrået om en liste over aktuelle kandidater til jobben de har behov for folk i. Vikarbyrået sender da CVer til bedriften.

Bedriften får så mange kandidater de ber om. Kaller inn til evt. intervju og gjør avtale med vikarbyrået om det er en kandidat som er aktuell for jobben.

Iallfall ble det gjort på denne måten da det skulle vikar inn i min stilling før jeg gikk ut i permisjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...