Gå til innhold

på tvnorge nå om stor sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du sjokkert over? At overvektige har sex?

Skrevet

Jeg må innrømme at det var småkvalmt å se på ja.

Skrevet

Jeg må innrømme at det var småkvalmt å se på ja.

Det er noen der som ikke akkurat tiltaler meg, jeg innrømmer det... Hun er som er på skjermen akkurat nå har da en usedvanlig merkelig rumpe!? Den stikker jo ut til sidene!?

Skrevet

Det er noen der som ikke akkurat tiltaler meg, jeg innrømmer det... Hun er som er på skjermen akkurat nå har da en usedvanlig merkelig rumpe!? Den stikker jo ut til sidene!?

Jeg så ikke på så lenge, men hun enorme med slanger i nesen.. Uff.

Stakkar dame, men.. Too much information for meg på en vanlig mandag kveld. -Jasså, han liker ikke å gnu pikken mellom valkene hennes, nei? Det er ikke slikt jeg gidder å sitte å se på..

Skrevet

Jeg så ikke på så lenge, men hun enorme med slanger i nesen.. Uff.

Stakkar dame, men.. Too much information for meg på en vanlig mandag kveld. -Jasså, han liker ikke å gnu pikken mellom valkene hennes, nei? Det er ikke slikt jeg gidder å sitte å se på..

De påstår de er lykkelige med fedmen sin, men jeg er slett ikke overbevist. Joda, jeg har ingen problemer med å tro at overvektige kan være fornøyde med kroppen sin, men når de veier 230 kg og fettet henger i svære valker nedover beina så beinet ikke er tynnere enn 60 cm annet enn helt nederst ved anklene og magen henger ned til langt nedpå låra og en er over 2 meter rundt baken - ikke kom og fortell meg at de fra dypet av sitt hjerte er fornøyde!

Skrevet

Ikke mye delikat :) Innrømmer at det ble noen glis av å se på. Men fint at de beholder troen på seg selv tross alt.Min sønn flyktet fra tv området!

Skrevet

De påstår de er lykkelige med fedmen sin, men jeg er slett ikke overbevist. Joda, jeg har ingen problemer med å tro at overvektige kan være fornøyde med kroppen sin, men når de veier 230 kg og fettet henger i svære valker nedover beina så beinet ikke er tynnere enn 60 cm annet enn helt nederst ved anklene og magen henger ned til langt nedpå låra og en er over 2 meter rundt baken - ikke kom og fortell meg at de fra dypet av sitt hjerte er fornøyde!

Hvordan i svarte klarer de å gå på do.. Må mannen tørke henne i rumpa også?? Han pudret jo liggesårene hennes med talkum.

Opphissende.

Håpløst liv
Skrevet

For meg er TV Norge et eksempel på dum amerikans kultur.

Overfladiske drittprogram.

Skrevet

Hvordan i svarte klarer de å gå på do.. Må mannen tørke henne i rumpa også?? Han pudret jo liggesårene hennes med talkum.

Opphissende.

Jeg så med undring på det paret hvor de var 320 kilo tilsammen og hvor de skrøt av sexlivet sitt. Men så svære som de var begge to måtte han jo ha ei klubbe på en halvmeter for å nå frem?! Men det er selvfølgelig godt mulig å ha et fint sexliv uten samleie da...

Nå er jeg sikkert stygg, men jeg vedder på at jeg ikke er den eneste som tenkte sånn da jeg så programmet.

Gjest morroklumpen
Skrevet

Jeg så med undring på det paret hvor de var 320 kilo tilsammen og hvor de skrøt av sexlivet sitt. Men så svære som de var begge to måtte han jo ha ei klubbe på en halvmeter for å nå frem?! Men det er selvfølgelig godt mulig å ha et fint sexliv uten samleie da...

Nå er jeg sikkert stygg, men jeg vedder på at jeg ikke er den eneste som tenkte sånn da jeg så programmet.

hehe nei, jeg satt og tenkte det samme, "de må ha ei jævli solid seng.." og typen som senere kom og så på (med et passe redd blikk) mente også at det ville bli vanskelig. Og vi fant ut at det homofile paret hadde som forspill å lete fram saken til han største, det vil nok ta minst 20 min ;-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...