Gå til innhold

Strawberrynet og Lookfantastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer dette med betaling? Betaler man på forhånd med Visa eller kommer det i postoppkrav, evn. med regning?

Skrevet

visa

Ok, trodde det var det ja. Og en annen ting. Skjønner det er sånn at man må "prøve" å holde seg unna grensa på 200 kr for å slipe toll.... går jeg da ut ifra dagens kurs eller er prisene oppgitt i norske kroner. Trodde det en av plassene ihvertfall. Er litt grønn i dette og ønsker selvfølgelig ikke en regning på mange hundre siden jeg kanskje gjør det gale. Og... maser her men.... dersom jeg bestiller 2 produkter og det samlet blir f.eks 230 kr er det da lurt å dele dette opp i 2 bestillinger? Kan jeg bestille dette samme dag eller burde jeg vente til neste dag og bestille resten.

hare1365380455
Skrevet

Ok, trodde det var det ja. Og en annen ting. Skjønner det er sånn at man må "prøve" å holde seg unna grensa på 200 kr for å slipe toll.... går jeg da ut ifra dagens kurs eller er prisene oppgitt i norske kroner. Trodde det en av plassene ihvertfall. Er litt grønn i dette og ønsker selvfølgelig ikke en regning på mange hundre siden jeg kanskje gjør det gale. Og... maser her men.... dersom jeg bestiller 2 produkter og det samlet blir f.eks 230 kr er det da lurt å dele dette opp i 2 bestillinger? Kan jeg bestille dette samme dag eller burde jeg vente til neste dag og bestille resten.

Jeg har kun bestilt hos strawberrynet. Der er det vel gratis frakt (?), så da kan du heller bestille i to omganger. Det kan du vel gjøre samme dag. Du kan også klikke på at du får opp prisen for varene i norske kroner (se til høyre øverst over pris).

Skrevet

På Lookfantastic betaler du for porto på varene, portoen skal ikke regnes med i tollfribeløpet på 200,-. For å regne ut kursen bør du bruke tollvesenets egne kurser.

Du kan dele opp bestillingen om verdien på varene overstiger 200,- det er bare å sende ny bestilling umiddelbart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...