Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet følgende:

Er det lov å kjøpe et billig brukt kassaapparat til liten frisørsalong?

Har kommuneansatte krav på fri med lønn for å følge gammel mor til speialist?

Hvor kan man kjøpe pepperspray?

Skrevet

"Har kommuneansatte krav på fri med lønn for å følge gammel mor til speialist?"

Tviler på at det står spesifisert noe sted at du har krav på det, men jeg ville søkt om velferdspermisjon med lønn. Man kan søke om inntil 10 dager i året.

Skrevet

Tviler på at det står spesifisert noe sted at du har krav på det, men jeg ville søkt om velferdspermisjon med lønn. Man kan søke om inntil 10 dager i året.

Ok, takk for tips

Skrevet

Jeg tror knapt man har krav på fri med lønn for å følge sine egne barn til legen, så nei. Slike friordninger beror ofte kun på "good will" fra sjefen. Fri -med- lønn tror jeg uansett du kan se langt etter, når det gjelder følge av din mor. Du får håpe på at sjefen er grei og faktisk gir deg fri i det hele tatt, for du har vel ikke krav på det heller, går jeg ut i fra.

Skrevet

Jeg tror knapt man har krav på fri med lønn for å følge sine egne barn til legen, så nei. Slike friordninger beror ofte kun på "good will" fra sjefen. Fri -med- lønn tror jeg uansett du kan se langt etter, når det gjelder følge av din mor. Du får håpe på at sjefen er grei og faktisk gir deg fri i det hele tatt, for du har vel ikke krav på det heller, går jeg ut i fra.

*Hehe* Joda, vi har fri med lønn for å følge barn til lege og tannlege, evt. andre spesialister. :o) Men ikke for å følge gamle mor nei.

Skrevet

*Hehe* Joda, vi har fri med lønn for å følge barn til lege og tannlege, evt. andre spesialister. :o) Men ikke for å følge gamle mor nei.

Har man det, altså? Jeg mener så bestemt å huske at det var noe trøbbel med noen som skulle følge et barn til tannlegen en gang, som jobbet i kommunen. Men det kan godt være jeg tar feil, jeg har ikke vært borti det selv.

Skrevet

Har man det, altså? Jeg mener så bestemt å huske at det var noe trøbbel med noen som skulle følge et barn til tannlegen en gang, som jobbet i kommunen. Men det kan godt være jeg tar feil, jeg har ikke vært borti det selv.

Jeg har vært fylkeskommunalt og kommunalt ansatt i 13-14 år nå og har alltid fått fri med lønn for å følge barn til lege/tannlege/spesialister og til samme for meg selv. Har aldri vært noe problem, men en selvfølge.

Mrs. Wallace
Skrevet

Du mener også at kommuneansatt ikke har rett på fri med lønn for å følge barn til lege/tannlege? Vel, da varierer det fra kommune til kommune, for hos oss er det overhode ikke noe problem.

Nei, men det var heller ikke det jeg svarte på. Jeg svarte på om kommuneansatte hadde krav på fri med lønn for å følge sin gamle mor til spesialist. ;o)

Skrevet

Nei, men det var heller ikke det jeg svarte på. Jeg svarte på om kommuneansatte hadde krav på fri med lønn for å følge sin gamle mor til spesialist. ;o)

Ah. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...