Krepsen34 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hvor får man kjøpt en OK sandkasse med lokk? Finnes det trekantet sandkasse med lokk, noen som vet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg har sett mange sandkasser med lokk, men ingen trekantede. Monter og sånn har sekskantet i tillegg til firkantet. Jeg syns alle de man får kjøpt er for små (120x120cm) så vi kommer til å lage selv. 0 Siter
smekka Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Maxbo har plenty av sandkasser med lokk, men vet ikke om de har trekantede. 0 Siter
pusi Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg har sett mange sandkasser med lokk, men ingen trekantede. Monter og sånn har sekskantet i tillegg til firkantet. Jeg syns alle de man får kjøpt er for små (120x120cm) så vi kommer til å lage selv. Vi har en sandkasse med lokk og selv om den er liten fungerer den godt for våre tre barn. I tillegg bruker vi ikke "hele" plena til sandkassa, men har plass til et huskestativ i tillegg. Jeg synes det er kjekt at de kan sitte på setet, og ikke nede i selve kassa. Særlig greit hvis sanda er litt bløt, og det er den ofte i Trøndelag. Men det bør ikke være for mange leker oppi kassa. De kan oppbevares langs kanten (under setet) eller et annet sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.