Gjest posarosa Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har hatt delvis sykemelding noen måneder nå. Har ikke fått utbetalt for alle mnd. Er det sånn at legen må gi en slags ny erklæring/behandlingsplan etter 8 uker, eller gjelder det bare for "fulltids"sykemeldte? Hvor syk skal man være for å få sykemelding? Jeg begynner å bli kvitt det som opprinnelig feilet meg, men jeg blir så utslitt av den jobben jeg har at jeg uansett ikke greier å jobbe 100%. Søker aktivt på nye jobber. Holder det? Hvor mange dagers sykepenger skal arbeidsgiver normalt forskuttere, og gjelder dette per kalenderår, eller f.o.m. første sykemeldingsdato? (Jeg ble sykemeldt i juli. Skulle arbeidsgiver da også ha betalt X antall dagers sykemelding f.o.m januar 2007?) 0 Siter
Speak Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Arbeidsgiver betaler for de første 16 dagene. Etter det kan de overlate utbetalingen til Trygdekontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.