Gå til innhold

Komfyrtrøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest amilia
Skrevet

Vi har en forholdsvis ny innbyggingskomfyr, ca 1 år gammel. Når jeg baker kaker må jeg alltid steke dem myyye lenger enn det står i oppskriften, og kakene ender oftest opp rå inni og overstekt ellers. Hvordan kan jeg finne ut om det er feil på den? Det kan vel være et element som er gåent muligens.....?

Fortsetter under...

Skrevet

Har den vært sånn hele tiden, og gjelder dette alle kaker? Du kan prøve å senke temperaturen litt og ha kaka en stund lenger i ovnen. Hvis problemet har oppstått i det siste ville jeg kontaktet de jeg kjøpte komfyren av.

Vi har ny komfyr der langpanna er litt mindre enn den forrige, så da ser jeg at kaka trenger litt lenger tid i ovnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...