Gjest seriøst bekymret Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har under dette svangerskapet hatt et virus i kroppen som har gitt utslett. Ellers ingen sykdomstegn. Utslettet har vart i et par måneder nå (litt til og fra, men har hatt noe hele tiden). jeg har vært hos fastlegen flere ganger, blitt henvist til hudspesialist som har sendt prøver til lab/sykehus osv. men det eneste jeg får beskjed om er at det skyldes et virus. Jeg engster meg noe veldig over dette. Synes ikke det er gøy å få et slikt mystisk virus mens jeg er gravid. Noen som har opplevd noe liknende? Det er mulig at jeg nå ikke har viruset lenger, men at utslettet skyldes noe annet. Det ser litt anerledes ut nå enn de tre første ukene. Men alikevel. jeg blir smågal av å ikke vite!! Og når jeg i tillegg leser at ymse virus i svangerskapet kan forårsake fosterskader etc blir jeg ihvertfall urolig. Huff.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273551-virus-utslett-under-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.