Gå til innhold

finnes det grønne trampoliner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes røde i alle fall, for jeg har sett noen ha det. Den er litt gyselig, der den står midt i hagen. Ellers har jeg bare sett blå, tror jeg, men det er ikke dermed sagt at grønne ikke finnes. Søk etter trampoliner på google, så kommer du sikkert inn på sidene til noen forhandlere, hvor du kan se deres sortiment.

Det med at grønne trampoliner er mer estetisk enn blå, det er imidlertid dine ord, ikke mine ;)

Gjest noen som vet dette?

Det finnes røde i alle fall, for jeg har sett noen ha det. Den er litt gyselig, der den står midt i hagen. Ellers har jeg bare sett blå, tror jeg, men det er ikke dermed sagt at grønne ikke finnes. Søk etter trampoliner på google, så kommer du sikkert inn på sidene til noen forhandlere, hvor du kan se deres sortiment.

Det med at grønne trampoliner er mer estetisk enn blå, det er imidlertid dine ord, ikke mine ;)

Hadde jo gått mer i ett med naturen om våren og sommeren ihvertfall og dermed også mer estetisk. Det er jo ingenting i naturen som er knall-blått!

Annonse

Hadde jo gått mer i ett med naturen om våren og sommeren ihvertfall og dermed også mer estetisk. Det er jo ingenting i naturen som er knall-blått!

Det var derfor de hadde blå kjøkken i gamle dager vet du, siden det ikke er noe mat i naturen som er blått så mente man det skulle holde fluene unna. :o)

Gjest noen som vet dette?

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1177001934' post='3594542]

Blåbær og bjørnebær, da?

Nå vet jeg ikke hva slags bær du har tilgang til, men bjørnebærene hos meg er ihvertfall sorte og blåbærene mørke blå. Ikke akkurat identisk med den grusomme blåfargen på trampolinene rundt omkring.

Måtte ha vært en fin grønnfarge da -en som var lik gresset!

Allikevel tror jeg ikke du kan klare å kamuflere trampolinen. Trampoliner må være blå, men ikke spør meg hvorfor ;-)

Hmm, kom til å tenke på barndommens campingplasser...De hadde ikke blå trampoliner tror jeg. Jeg kan huske bl.a. en gul en..

Annonse

Allikevel tror jeg ikke du kan klare å kamuflere trampolinen. Trampoliner må være blå, men ikke spør meg hvorfor ;-)

Hmm, kom til å tenke på barndommens campingplasser...De hadde ikke blå trampoliner tror jeg. Jeg kan huske bl.a. en gul en..

Campingplassene har gjerne sånne nedgravde luftputer til å hoppe på. Det er ikke de du husker da??

Campingplassene har gjerne sånne nedgravde luftputer til å hoppe på. Det er ikke de du husker da??

Skjønner hva du mener og jeg tror jeg har sett slike grønne, men jeg har også et gammelt foto av meg selv hoppende på en gul, småfillete, trampoline. Dette er fra en campingplass nedi Gudbrandsdalen. Kanskje på Ringebu? Hehe, hva er det ikke man kan diskutere på DOL ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...