Gjest mammatil2gutter Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Er mamma til en gutt på 3 år! I det siste synes jeg han har fått så veldig tydlige blodårer i panna! Vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg at de har blitt mye tydligre, men det er en stor en ved tiningen som går ned ved siden av øyet og videre ned mot kinnet! Og så er det akkurat som en "V" midt i panna. Lurer bare på om dette kan være farlig?!(Dette er litt større blodårer, ikke de helt tynneste..) Han har itillegg helt siden han ble født vært blå over nesa mellom øynene! Han er en aktiv gutt ellers, litt større enn gjennomsnittet. Lys i håret, og ikke altfor brun i huden! Helt siden han begynte i barnehagen for et halvt år siden vært mye plaget med forkjølelse, og bronkitt o.s.v..Har hatt 2 runder med lungebetennelse itillegg! Håper du kan berolige en engstelig mamma.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/273606-mer-synlige-blod%C3%A5rer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.