Gå til innhold

minifom...angst, har brukt det til min sønn!

Anbefalte innlegg

http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=3034

ikke gøy å se at jeg kanskje har påvirket til sterilitet til min sønn på fire. Han var kolikkbarn og har fått minifom hver dag i tre måneder...har skrevet et meget sint brev til AztraZenica som ikke sjekker slike ting før dr gir det ut på markedet.

Noen andre som har brukt det og tenker på dette?

Fortsetter under...

Jeg har brukt det til mine barn også, særlig førstemann, som fikk Minifom før hvert eneste måltid i 3-4 mnd. Men selv da var det utrolig små mengder det var snakk om. Slike parabener brukes også mye i produkter som bodylotion osv. som blir tatt opp gjennom huden, tipper dette er en størrre kilde enn Minifom. Vi kan nok ta det helt med ro. Ikke er det noe å gjøre med heller...

Det er bra å sette fokus på dette, da. Det finnes sikkert konserveringsmidler som er ufarlige men like egnet. Ofte er det viktigste argumentet for å kutte ut slike stoffer, at naturen blir skadet (pga. utslippene), ikke først og fremst pga. at brukeren blir skadet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...