Gå til innhold

Salve til sår babystump

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

I ett temmelig langt liv som barnelege tror jeg at "bankers" er: Ved hvert eneste leieskift, smør den såre stumpen med en skikkelig fet salve som f. eks. Natusan. Vent så noen minutter og legg så zink-holdig salve oppå. Silulen er bra til dette.Selv ordentlige sår pleier å gro under denne blandingen.

Lykke til.!

Takk for svar.

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

He, he - da er det greit med småbarnsforum på DOL. Her er vi mange som ikke tenker på stort annet :D

Ja dette forumet er veldig greitt, her er foreldre med barn i alle aldre, og man får gode tips :o)

Jeg husker ikke engang hva jeg brukte på guttungen jeg, det er helt sprøtt hvor fort man glemmer, og går over i nye faser ;o)

Jeg må bare få kommentere dette. Etter å ha hatt 3 bleiebarn samt snakket med et utall småbarnsmødre, vil jeg si at sinksalve hjelper utrolig sjelden når stumpen er skikkelig sår.

Sinksalve er greit når det er begynnende sårhet. Men har det blitt kjempesårt og kanskje til og med hull på huden, hjelper ikke sinksalvene i det hele tatt.

Så var jeg barnelege ville jeg anbefale Inotyl til mine pasienters foreldre :)

Me too! Jeg har akkurat samme erfaring som deg. :)

Jeg må bare få kommentere dette. Etter å ha hatt 3 bleiebarn samt snakket med et utall småbarnsmødre, vil jeg si at sinksalve hjelper utrolig sjelden når stumpen er skikkelig sår.

Sinksalve er greit når det er begynnende sårhet. Men har det blitt kjempesårt og kanskje til og med hull på huden, hjelper ikke sinksalvene i det hele tatt.

Så var jeg barnelege ville jeg anbefale Inotyl til mine pasienters foreldre :)

Fullstendig enig :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...