Gå til innhold

Crocks sko på billigste måte

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Hvor kan jeg kjøpe crocks billig, til både barn?

Vet man kan bestille fra utlandet, men det har jeg ingen peiling på.

Hvor og hvordan? Blir det ikke veldig dyrt med toll og frakt?

Gi meg gjerne oppskrift fra a-å hvordan jeg burde gjøre dette:o)

Datteren i huset ønsker seg så veldig dette, jeg har selv og de er himmelske på beina... Men kan jeg unngå å gi 500 kr for de, så gjerne det...:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273852-crocks-sko-p%C3%A5-billigste-m%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette slike - unnskyld uttrykket - "horestøvletter"?

Horestøvletter?! Crocs??? Det er sånne "slipperser" i skrikende farger som "alle" går med nå som gir folk en aldeles forferdelig holdning og subbende skritt! (erstatning for de gamle grill-slippersene som er så hyppig brukt på campingplasser). Men horestøvletter...? mmmmnei?

Annonse

Gjest Shira :o)

Moten er et rart fenomen. Disse var direkte stygge. Likevel kjøper folk det fordi "alle andre har det".

Jeg kjøpte ikke fordi alle andre har. Jeg kjøpte for at de er gode for mine bein og ryggen min, og de koster ikke skjorta, slik gode sko ofte gjør.

www.taylorshoes.com

Men du bør bare bestille ett og ett par, så unngår du toll.

Eller du kan skrive i kommentarfeltet at de skal sette prisen til f. eks. 20 dollar, så gjør de det.

Jeg har bestilt fra Taylorshoes, og det fungerer kjempefint, og du har skoene etter rundt en uke.

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Mange trives godt med Crocks skoene og formen er bred og fotvennlig. Nylig var jeg i kontakt med barn med eksem som hadde et lengre behandlingsopphold på Gran Canaria. Foreldre hadde da kjøpt billigutgaver på "storsenteret" og etter få dager ble huden på bena stygg. Vi så nærmere på skoene, de luktet formalin (en sterk irritant) .Skoene var øyenesynlig laget av et annet materiale enn orginalen, så vær obs.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...