Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tidligere sett at noen har stilt dette spørsmålet her inne. Og nå er det jeg som er nysgjerrig.

Altså; hvordan tror dere jeg er? Hvordan ser jeg ut? hva gjør jeg? osv.

Skrevet

Lita, lys og veldig slank. Halvlangt moteklippet hår.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1177186323' post='3596319]

Lita, lys og veldig slank. Halvlangt moteklippet hår.

:)

Skrevet

Du er lita og snerten. Tror du har kort hår. Du jobber i helsevesenet på en eller annen måte.

He, he, jeg er sikkert på bærtur, men sånn ser jeg deg for meg.

Skrevet

Lita og litt smålubben. Kort, lyst hår og blå øyne. Blid, sprudlende og glad. Jobber på kontor.

Spør meg ikke hvorfor! *ler*

Skrevet

Lita og litt smålubben. Kort, lyst hår og blå øyne. Blid, sprudlende og glad. Jobber på kontor.

Spør meg ikke hvorfor! *ler*

He he, ler jeg óg :)

Skrevet

Jeg tror du er mørk, middels høy. Har to barn, venter nr tre - eller blander jeg deg med noen? Aner ikke hva du jobber med!

Skrevet

He he, ler jeg óg :)

Men stemte nooooe av det da? ;-)

Skrevet

Men stemte nooooe av det da? ;-)

Nei, helt på jordet :)

Skrevet

Nei, helt på jordet :)

Høy og tynn, langt, mørkt hår og brune øyne. Litt sur og grinete. Jobber som bartender?

Var den bedre? *fnis*

Skrevet

Slenger meg med her. Hva tror dere om meg???

Høy, slank, blond, blå øyne, sporty, kanskje reklamebransjen....?

Skrevet

Høy og tynn, langt, mørkt hår og brune øyne. Litt sur og grinete. Jobber som bartender?

Var den bedre? *fnis*

He he. Noe stemte litt bedre nå.

Skrevet

He he. Noe stemte litt bedre nå.

Nei, asså, jeg gir opp ;-)

Men nå er det din tur! Hvem er jeg? ;-)

Skrevet

Nei, asså, jeg gir opp ;-)

Men nå er det din tur! Hvem er jeg? ;-)

Hmm, omsorgsfull, "hønemor", morsom, godt humør, sosionom e.l., mørkt kort hår, blå øyne, litt overvektig, liker best å ha på olabukse og ganske glad i å gå på langrennski :)

Skrevet

Du har kort lyst hår, er rundt 1,70 høy og bruker linser. Du jobber på kontor av ett eller annet slag, er gift og har tre barn.

Så kan du gjette hvem jeg er :o)

Skrevet

Du har kort lyst hår, er rundt 1,70 høy og bruker linser. Du jobber på kontor av ett eller annet slag, er gift og har tre barn.

Så kan du gjette hvem jeg er :o)

Ikke helt. Du Lurveline, er ganske lav, lyst krøllete hår, smilehull, blid, brystfager men ikke overvektig, god, helsearbeider.

Skrevet

Ikke helt. Du Lurveline, er ganske lav, lyst krøllete hår, smilehull, blid, brystfager men ikke overvektig, god, helsearbeider.

Hehe, god og blid stemmer kanskje men resten var totalt bom:o)

Skrevet

Hmm, omsorgsfull, "hønemor", morsom, godt humør, sosionom e.l., mørkt kort hår, blå øyne, litt overvektig, liker best å ha på olabukse og ganske glad i å gå på langrennski :)

Ganske treffende, bortsett fra at jeg er slank ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...