Gå til innhold

Regntøy 8-10 år, tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Barna ønsker ikke gummi regntøy lenger, men hva slags alternativer har jeg da?

Var på sporten her om dagen, og der sa de at de fleste valgte Skogstad bukse og jakke, ser ut som vindjakke og vindbukse på en måte, men det var visste helt vanntett!

Men fy for en pris!!! 600,- for jakken og 500,- for buksen, det syns jeg var mye for regntøy!

Hva og hvor kjøper dere til deres 8-10 åringer??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/273948-regnt%C3%B8y-8-10-%C3%A5r-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jenta mi har Skogstad jakke og bukse. En ublu pris, men dette er jo allværsklær. Vind- og vanntett, ikke blir hun klam, og er lett og greit å gå i, selv om det ikke regner.

Gutten har allværssett fra Craft. Der slipper du billigere unna, jeg betalte kr 500,- for hele settet.

Jeg har kjøpt HellyTec til min 7-åring. Tror jeg betalte 1000,- for settet med bukse/jakke. MEN dette er klær som blir brukt mye oftere enn regntøy. Jakka er jo en hverdagsjakke.

Det positive er jo også at jeg vet at ho holder seg tørr om ho har på denne. Ofte er det jo pent vær på morran, og regn på ettermiddagen.

Buksa fungerer jo også som en overtrekksbukse som blir brukt på skogturer selv om været er OK. Da mest for å holde de andre klærne pene.

Og settet er 100% regntett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...