Gå til innhold

Fant noe i nattbordskuffen...

Anbefalte innlegg

Gjest mor til 12-åring

Har en datter på 12 år. Jeg har lenge mast om at hun må rydde rommet sitt, men til slutt valgte jeg å ta saken i egne hender. Hva tror dere jeg fant innerst i skapet? Ja, dere gjetter det sikkert.

Hun er 13 år. Bør jeg ta dette opp med henne? Hun vil bli rasende? Jeg er ganske skuffet. Hvor kan hun ha fått den fra? Tror dere hun har brukt den/vet hva den brukes til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274083-fant-noe-i-nattbordskuffen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• Mrs. Wallace

2

• Sofies mamma

2

• Speak

1

Ikke ta det opp med henne. Du har rotet i hennes personlige saker og funnet noe du ikke har noe med. Jeg regner med det er en dildo eller vibrator du snakekr om og det er da ingen katastrofe. Hadde det vært noe stoff-relatert eller noe slikt så burde du selvfølgelig tatt affære, men ikke om det er en dildo/vibrator.

Gjest mor til 12-åring

Ikke ta det opp med henne. Du har rotet i hennes personlige saker og funnet noe du ikke har noe med. Jeg regner med det er en dildo eller vibrator du snakekr om og det er da ingen katastrofe. Hadde det vært noe stoff-relatert eller noe slikt så burde du selvfølgelig tatt affære, men ikke om det er en dildo/vibrator.

Vibrator, ja.

Gjest Mariika

DU er skuffet? Det er faktisk du som driver og roter i hennes private saker.

Nei, dette skal du holde for deg selv, med mindre du ønsker å drite datteren din helt ut og bryte all tillitt hun måtte ha til deg. 12-13 år er heller ikke tidlig når det gjelder slike ting.

Annonse

12 år er jo litt tidlig. Jeg hadde også reagert på det, med litt sorg, tror jeg (så stor hun er blitt, hvor har det blitt av veslejenta mi etc....), noe jeg tror er en naturlig reaksjon. De fleste foreldre reagerer med litt vemod (men samtidig med stolthet) når ungene blir store, ja snart voksne. Du bør nok ikke fortelle henne hva du har oppdaget. Fortsett i stedet å ha et så åpent forhold til henne som mulig. Sånn at hun vet at hun kan komme til deg med vanskeligheter uten at du fordømmer henne.

Hva er det med mødre?

Hvorfor skal "rydding på rommet" inkludere nattbordsskuffen?

Tror de at barn forblir barn hele livet, og er hormoner et ukjent fenomen?

Erstattes egen kjønnsdrift av nysgjerrighet når en passerer en viss alder?

Men hvis det var kondomer "mor til 12-åring" fant da, som jeg først trodde? Skal en mor alikevel la barnet finne ut av saker og ting på egenhånd? Jeg protesterer på det mest iherdige i at mødre er så ufattelig nysgjerrige, men vi er nok mer "vare" for barnas kontakt med sitt eget følelsesliv, og vi vil gjerne være tilgjengelige for allslags spørsmål og undringer!

Tror du f.eks. vi ser gjennom lommene på skittentøyet av ren nysgjerrighet??

mvh

Så lenge du ikke er sikker på om hun er 12 eller 13 år, og heller ikke om du fant den i nattbordskuffen eller innerst i skapet, gidder jeg ikke ta deg seriøst.

Hvis du mot formodning ikke tuller, synes jeg du har satt deg i en såpass dum situasjon at det beste du kan gjøre er å late som ingenting.

Og hvis du vil at hun selv skal ha ansvaret for å holde det ryddig på rommet, er det ikke spesielt smart å rydde for henne.

12 år er jo litt tidlig. Jeg hadde også reagert på det, med litt sorg, tror jeg (så stor hun er blitt, hvor har det blitt av veslejenta mi etc....), noe jeg tror er en naturlig reaksjon. De fleste foreldre reagerer med litt vemod (men samtidig med stolthet) når ungene blir store, ja snart voksne. Du bør nok ikke fortelle henne hva du har oppdaget. Fortsett i stedet å ha et så åpent forhold til henne som mulig. Sånn at hun vet at hun kan komme til deg med vanskeligheter uten at du fordømmer henne.

Hvis det var kondomer.....

æh.....jeg hadde nok spurt rett ut hvor hun hadde fått tak i dem. og så holdt en alvors-samtale....hallooooo, 12 er bare barnet..

Jeg kommer garantert ikke til å finne kondomer til min datter noen plass når hun er 12, her hos oss prater vi sammen om rett og galt, om følelser og hva de kan føre til...

Så vidt jeg vet, har vi også en grense på 16 år....

ikke er de store nok før da heller....

Det kan jo være en tullegave fra noen venninner f.eks. Med mindre jenta di har en utpreget seksuell oppførsel så synes jeg ikke du skal tenke mer på saken og la vibratoren ligge.

Finner jeg en dildo i min datters skap når hun er kun 12 år hadde jeg tatt det opp med henne ja.

Hadde det vært tullegave, hadde jeg spurt, fra hvem, før jeg ba henne kaste den,eller levere den tilbake...

Hadde hun skaffet den selv, hadde vi tatt en lang prat ja...

Men nå er jeg trygg på at slike ting ikke vil dukke opp i hennes skap allerede når hun er 12.....

Her har vi forskjellige syn :o)

Annonse

Gjest Losther..

Finner jeg en dildo i min datters skap når hun er kun 12 år hadde jeg tatt det opp med henne ja.

Hadde det vært tullegave, hadde jeg spurt, fra hvem, før jeg ba henne kaste den,eller levere den tilbake...

Hadde hun skaffet den selv, hadde vi tatt en lang prat ja...

Men nå er jeg trygg på at slike ting ikke vil dukke opp i hennes skap allerede når hun er 12.....

Her har vi forskjellige syn :o)

Hva er galt med å onanere når man er 12, da? Kanskje hun får lettere orgasme hvis hun bruker vibrator? Jeg hadde dødd hvis moren min hadde tatt opp noe sånt med meg da jeg var 12.

Gjest mor til 12-åring

Hva i alle dager er det du er skuffet over? At datteren din har en seksuell trang? At hun er normal? Eller at hun ikke forteller mamma at hun utforsker kroppen sin?

At hun har en sånn gjenstand, og kanskje bruker den. Da jeg var på hennes alder var det helt utenkelig å eie slikt.

At hun har en sånn gjenstand, og kanskje bruker den. Da jeg var på hennes alder var det helt utenkelig å eie slikt.

Jeg hadde helt klart, uten tvil, tatt det opp med henne.

Prøve seg frem og kose med seg selv er en ting, men dildo....nei, ikke naturlig i den alderen.

Finn ut om det er tullegave eller ikke, det ville jeg gjort :o)

Hva er galt med å onanere når man er 12, da? Kanskje hun får lettere orgasme hvis hun bruker vibrator? Jeg hadde dødd hvis moren min hadde tatt opp noe sånt med meg da jeg var 12.

Jeg hadde dødd om min mor fant slikt i mitt skap, hvis jeg var 12, for jeg hadde ikke hvist hva det var engang...

Kose litt med seg selv og prøve seg frem i 12 års alderen, er helt naturlig, men ikke naturlig med en dildo, nei....

Gjest losther..

Jeg hadde dødd om min mor fant slikt i mitt skap, hvis jeg var 12, for jeg hadde ikke hvist hva det var engang...

Kose litt med seg selv og prøve seg frem i 12 års alderen, er helt naturlig, men ikke naturlig med en dildo, nei....

12 år i dag, er ikke hva det en gang var.. Hvorfor ikke like godt bruke en dildo? Jeg jobber med barn og unge og flere av dem (også noen på 12-13) forteller at både gulrøtter, agurker, stearinlys og mascaraer blir brukt. Da synes jeg nesten det er bedre med en dildo. :)

Gjest Også mor til 12-åring

Vibrator, ja.

Onanerte ikke du også når du var 12 år da?

Det er ikke din 12-årings skyld at vi ikke eide vibratorer i den alderen. Det er da bare fint om hun kan onanere med enda større nytelse.

Jeg ville ha glemt saken raskest mulig om jeg var deg. Skulle nesten tro hun var kriminell den 12-åringen din slik som du reagerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...