Gå til innhold

Faren behandler 9-åring som 2-åring.

Anbefalte innlegg

Gjest anonym her ja

Det er noen foreldrene mine kjenner, og faren er meget spesiell. Han styrer barnets kosthold, og når de kommer på besøk har gutten med seg matpakke. Gutten får ikke smake noe om han får saft eller annet. Gutten sitter og slikker og susser faren i ansiktet, og faren lar det skje. Det blir rett og slett kos som gjør meg kvalm. Han er pensjonist nå og kommer ofte daglig på besøk, og han kan ringe søndags morgen klokken ni. Ja, de prøver å gi beskjed at det ikke alltid passer. Han mangler sosiale antenner og kommer ofte i middagstid. Da spiser han om han blir tilbudt mat, men gutten får ikke. Ja han har matpakken sin med brødskive med rapsolje på. Han forstår heller ikke at foreldrene mine er trøtte etter lang arbeidsdag og at det ikke passer med besøk hver dag.

Jeg har ikke noe spørsmål, men jeg måtte bare fortelle til noen. Det er vel ikke normalt at et barn susser sånn og slikker faren i ansiktet.

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...