Gå til innhold

Når skal vi få nr 2 tro?

Anbefalte innlegg

Gjest verpesykigjen

Nr 1 er 18 mnd. Jeg er lærer (tenker derfor litt på å utnytte den lange sommerferien så det blir ekstra lang perm), vi planlegger barn neste vår/sommer.. Forrige gang gikk det på første forsøk. Kanskje juni/juli er best i forhold til jobben, men er det litt for varmt for nyfødte da kanskje? bedre med april? el mars? mai? Hva synes dere?;) Vet det ikke er mulig å planlegge, men må jo ha noe å gå ut fra da:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274450-n%C3%A5r-skal-vi-f%C3%A5-nr-2-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest verpesykigjen

Har aprilbarn selv, og et oktober-barn. Synes det er behagelig med et vårbanr, men april kan være veldig surt, så hadde jeg kunnet velge en gang til ville jeg valgt mai!

Takk for svar! Enig i poengene dine..Men så tenker jeg; med nr 1 var jeg ikke akkurat så mye ute de første 3-4 ukene uansett, så om man får i april så er man kanskje ikke ute før i mai;)

Vi har ett barn i mars, ett i mai og ett i juni.

Jeg synes faktisk det var greiest å få barn i mars. Da var barnet såpass stor baby om sommeren at det var veldig greit å ha henne med rundt forbi.

Å få barn i juni - det var greit før fødselen, men resten av sommeren forsvant i ammetåka.

Mai var forsåvidt OK det også.

Hvis vi skulle hatt et barn til, ville jeg har valgt mars-mai, tror jeg!

Gjest verpesykigjen

Vi har ett barn i mars, ett i mai og ett i juni.

Jeg synes faktisk det var greiest å få barn i mars. Da var barnet såpass stor baby om sommeren at det var veldig greit å ha henne med rundt forbi.

Å få barn i juni - det var greit før fødselen, men resten av sommeren forsvant i ammetåka.

Mai var forsåvidt OK det også.

Hvis vi skulle hatt et barn til, ville jeg har valgt mars-mai, tror jeg!