Gå til innhold

Skolefri på mandag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lærere skal ha fem planleggingsdager i året. Mange har nok valgt å legge den til den 30. slik at barna får noen dager fri. Andre skoler har tatt planleggingsdagene andre dager. Her er det fri på mandag, siden jeg jobber bare 50% har jeg fri helt frem til torsdag. Det blir bra det :-)

Lærere skal ha fem planleggingsdager i året. Mange har nok valgt å legge den til den 30. slik at barna får noen dager fri. Andre skoler har tatt planleggingsdagene andre dager. Her er det fri på mandag, siden jeg jobber bare 50% har jeg fri helt frem til torsdag. Det blir bra det :-)

18 mai har vi fri, det er heller ingen planleggingsdag.

Ser en del av skolene slutter 1 dag senere før sommerferien og de har fri 30 april.

Annonse

Vi har også fri 18. mai, usikker på om det er planleggingsdag da.

Vi har også fri 18.mai, dette er fordi vi var på ett opplegg en lørdag, så vi avspaserer den 18. :-) Selvfølgelig er det varierende opplegg på forskjellige skoler. Men skolebarn skal ha like mange skoledager, og lærere like mange planleggingsdager. Noen steder slutter de tidligere på skolen om våren, men da begynner de jo tidligere om høsten også. Mente ikke å krangle om dette altså. c",)

Annonse

Her har barnehagen planleggingsdag, og skolene har fridag (ikke planlegging, jeg er sjøl lærer...)

Vi har ikke fri den 18.mai.

oij har dere ikke fri 18 mai?

Jeg ville heller hatt fri 18 mai da ja istedet for 30 april.

jaja det opereres forskjellig rund omkring.

Planleggingsdager er vi vel ferdige med for dette skoleåret tror jeg.

oij har dere ikke fri 18 mai?

Jeg ville heller hatt fri 18 mai da ja istedet for 30 april.

jaja det opereres forskjellig rund omkring.

Planleggingsdager er vi vel ferdige med for dette skoleåret tror jeg.

Jupp! Jeg kunne tenkt meg planleggingsdag i dag, fri 18.mai, og 1 dag tidligere fri til sommeren.. Men men...;-(

I Oslo er det skolefri både mandag 30.4. og fredag 18.5. Vet ikke om det er planleggingsdager eller om det også er fri for lærerne.

Men det var skoledag tirsdag etter påske her i år, altså "3. påskedag". Det har det ikke vært på minst 50 år. Det kan nok ha litt med saken å gjøre

tror

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...