janeymor Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så har jeg sluttet med ammingen av veslemor (1 år) og det er både deilig og vemodig. Nå er det en uke siden jeg sluttet helt og en måned siden jeg startet nedtrappingen (hatt mye melk) Har fremdeles melk i brystene og det er sikkert ikke så uvanlig, men begge brystene er litt ømme og vonde. Kjenner at de ikke er "fulle" lenger, men har ømme punkter på brystene. Når jeg har gått lenge uten å amme før, har jeg fått ømme kuler/knuter i brystene som har forsvunnet idet vesla har sugd unna det verste presset og det er disse kulene jeg kjenner nå. Det er ikke brystbetennelse nå for det har jeg uheldigvis hatt flere ganger før. Er livredd for å få trekk på brystene nå for å slippe ny brystbetennelse. Vil dette gi seg eller må jeg gjøre noe spesiellt? Synes det er vanskelig og vondt å håndpumpe. Tenkte å ringe ammehjelp eller helsestasjon, men ville spørre her først. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/274645-ammeslutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.