frosty Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 Hei. Jeg leste nettopp innlegget om pumping. Jeg har ei jente på 10 måneder som jeg fremdeles ammer. Har begynt å jobbe noe, dette medfører at jeg skulle ha pumpet meg. Tidligere har dette gått helt greit, men det virker nå som om det kun er babyen som klarer å drive ut melka. Jeg kan pumpe og pumpe, men selv om jegf har spreng kommer det ikke mer enn 10-20 mL. Nå skal jeg bort i forbindelse med jobben i 2 dager. Får man kjøpt syntocinin reseptfritt, og kan jeg bruke det for å få til å pumpe meg disse 2 dagene? 0 Siter
Elisabeth Tufte, helsesøster Skrevet 18. mai 2001 Skrevet 18. mai 2001 Kjære frosty. Syntosinon spray må du få resept på fra en lege. Har du prøvd å stimulere utdrivninsrefleksen ved å rulle brystknoppen mellom fingrene noen minutter før pumping? Det kan også hjelpe å legge på en varm klut på brystet før du pumper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.