Gå til innhold

Forkjølelse...bihulebetennelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Tett nese mm

Ikke helt tema, men håper på gode råd likevel. Jeg har legetime i morgen for noe helt annet, men lurer på om jeg skal ta opp med legen: har vært forkjøla og tett i nesen i 8-9 dager, går ikke over. Har i tillegg vondt i tennene på den ene siden, det kjennes ut som at smerten ligger sentrert i tennene, også er det vondt opp i kinnbenet og nedover til nakken kjennes det ut som? Har også vondt i panna, ved øyebrynene. Kan dette være bihulebetennelse..? Ellerbare en langvarig forkjølelse? Unormalt å være tett i nesen i så mange dager. ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274821-forkj%C3%B8lelsebihulebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest EvyM

Tips - kjøp Fenumax på helsekost. De hjelper mot bihuler. Jeg var konstant plaget i mange år - måtte ha minst en antibiotikakur hvert år. men etter at jeg fant dette så har jeg ikke trengt det. Jeg må bruke nesespray i tillegg hvis jeg er skikkelig tett - men klarer meg liksom uten å gå over de 10 dagene. Tidligere var jeg avhengig av nesespray. Jeg tar max dose av Fenumax.

Men du skulle ha begynt så tidlig som mulig - men de kan ennå hjelpe.

Gjest Tett nese mm

Det kan nok godt være en bihulebetennelse, ja.

Blir det ekstra vondt om du bøyer deg fremover?

Har fått antibiotika mot bihulebetennelse ja.. Er fots ikke overbevist om at det er det.. men har mange symptomer, grønt og gult snørr, veldig tett, vondt i ansiktet. Veldig ubehagelig når jeg har bøyd meg forover. Er forts ganske snørrete, er ikke 100% sikker på om det kan være allergi? Tar ut kuren, og hvis jeg ikke er bra får jeg ta kontatk med lege igen..

Annonse

Gjest Tett nese mm

Tips - kjøp Fenumax på helsekost. De hjelper mot bihuler. Jeg var konstant plaget i mange år - måtte ha minst en antibiotikakur hvert år. men etter at jeg fant dette så har jeg ikke trengt det. Jeg må bruke nesespray i tillegg hvis jeg er skikkelig tett - men klarer meg liksom uten å gå over de 10 dagene. Tidligere var jeg avhengig av nesespray. Jeg tar max dose av Fenumax.

Men du skulle ha begynt så tidlig som mulig - men de kan ennå hjelpe.

Takker for tips, skal huske det, er sikkert for sent nå, er uansett begynt med pencillin..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...