Gå til innhold

Hva er ditt beste sommerminne?

Anbefalte innlegg

Gjest snart sommer!
Skrevet

Jeg husker ferieturene til en liten hytte. Reisen var lang da jeg var barn, men egentlig er det ikke så langt.

jubalong70
Skrevet

Mitt mest romantiske minne skjedde sommeren 1986. Det er mitt beste sommerminne :)

Skrevet

Skjønner jeg er heldig som har mange gode sommerminner, siden jeg ikke klarer plukke ut ett. :) Har veldig mange gode sommerminner med samboern fra hytta.. som i fjor da vi fiska krabber om kvelden, og jeg var så "tøff" og tok opp krabbene helt til den ene nesten kløyp av meg en bit av fingeren, og min kjære som holdt på å le seg halvt i hjæl ga meg trøsteklem mellom hiksta. :) Egentlig var det en romatisk aften, men den ble ganske så komisk.

Skrevet

Det må være en tur vi hadde med gjengen (ti stk) på båt-tur i blindleia. Lett på humøret, badet, drakk, lo oss halvt ihjel, solte oss toppløse mens vi kjørte, badet netto et sted. Rett til bryggefest på kvelden. En sprø og gøy tur vi nok ikke klarer å kopiere? Men det finnes mange gode sommer minner som også kunne stått som det beste :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Det må være en tur vi hadde med gjengen (ti stk) på båt-tur i blindleia. Lett på humøret, badet, drakk, lo oss halvt ihjel, solte oss toppløse mens vi kjørte, badet netto et sted. Rett til bryggefest på kvelden. En sprø og gøy tur vi nok ikke klarer å kopiere? Men det finnes mange gode sommer minner som også kunne stått som det beste :)

Brukte dere båten deres også eller;)

Fint sommerminne var det. Du har mye artig du forteller, hva du har gjort osv. Koselig

Skrevet

Brukte dere båten deres også eller;)

Fint sommerminne var det. Du har mye artig du forteller, hva du har gjort osv. Koselig

Ikke vår båt den gangen, men to andre :) Alle satt i den ene, den andre ble bare tauet med. Ja det er gøy å gjøre noe sprøtt også. Jeg har aldri gjort noe slikt siden..... bader, men påkledd hehe

Gjest Tacomix
Skrevet

Ikke vår båt den gangen, men to andre :) Alle satt i den ene, den andre ble bare tauet med. Ja det er gøy å gjøre noe sprøtt også. Jeg har aldri gjort noe slikt siden..... bader, men påkledd hehe

hehe, kanskje det er lurt å ikke drive med sånne ting nå for tiden, men du får ta det igjen når ungene blir litt eldre;) Det var hvertfall en artig lesning:)

Skrevet

Sommeren '97. Høres ut som en klisje, men jeg hadde fri hele sommeren, ingen penger (nesten) og på stranden nesten hver dag. Det var så flott. Og jer har aldri hatt brunere bein enn etter den sommeren. Og så reiste jeg og en venninne til Hellas i slutten av august og nøt sommeren litt til. Det var godt å være student ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...