Gå til innhold

Så stille så stille.......

Anbefalte innlegg

colombia75

Heisan alle sammen!

Sitter her i min lille venteverden å leter etter noe nytt fra vårt lykkeland colombia, mens jeg venter på den store telefonen....

Det virker som at det er mange som har ventet ganske lenge nå, og jeg synes det er så rart at det ikke er noe nytt.

Hadde håpet at ventetiden skulle være over nå , men den gang ei(og vi er slett ikke de som har ventet lengst "bare" 8 1/5 månde på distrikt).

Vi får krysse alt vi har og håpe på mange tildelinger i nermeste fremtid, og at mange som har stått lenge på distrikt nå hører noe(inkludert oss selv).

Lykke til alle sammen.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274918-s%C3%A5-stille-s%C3%A5-stille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Ser det har vært tildeling bla fra Bogota denne mnd og,trodde ikke det var så mange av oss igjen i det distriktet? Håper det skjer noe etterhvert -at vi i det minste får et livstegn på at det nærmer ser, for denne uvissheten tar på! Lykke til!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...