twining Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 I barnehagen anbefaler de matboks med kjøleelement. Hvor kan man kjøpe sånt? Og fungerer det, eller blir den nederste brødskiva frossen. Kan man feks ha frukt i en slik boks? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 Hvis du bor i Oslo området så vet jeg om noen som har kjøpt sånn på CC vest. Aner ikke hvilken butikk og har heller ikke noen egne erfaringer å bidra med.... Går evnt an å ringe de butikkene der som har gaveartikler/kjøkkenutstyr. 0 Siter
zitrus Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg så en sånn på Princess (!) på Linderudsenteret i Oslo i dag. Så ut som en toalettmappe med to glidelåsrom. Denne var rosa med dødninghode, kostet 59,- 0 Siter
Kalevala Skrevet 5. mai 2007 Skrevet 5. mai 2007 Jeg ønsker meg også etpar matbokser av den typen, men har ikke lykkes med å finne det her i byen dessverre. Så isteden bruker jeg isbiter av den typen som kan brukes manger ganger (plast med væske inni) og legger etpar-tre av disse i matboksen til sønnen min på varme dager. Det fungerer ganske bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.