Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært de siste to årene, men i år har jeg bestemt meg for å ikke dra. Synes det ligner mer og mer på et kjøpesenter. Ok, det er lysglimt og nyttig informasjon fra astma- og allergiforbundet osv, men de store barnebutikkene som Fru Lyng og Rudo er dominerende. Positivt også å se "live" produktene til en del mindre leverandører en bare kjenner fra nettet.

Har vært uheldig med været også, så uteaktivitetene for barna har vært preget av det.

Synes det koster for mye for å "handle og hoppe i hoppeslott" :-)

Vi har vært de siste to årene, men i år har jeg bestemt meg for å ikke dra. Synes det ligner mer og mer på et kjøpesenter. Ok, det er lysglimt og nyttig informasjon fra astma- og allergiforbundet osv, men de store barnebutikkene som Fru Lyng og Rudo er dominerende. Positivt også å se "live" produktene til en del mindre leverandører en bare kjenner fra nettet.

Har vært uheldig med været også, så uteaktivitetene for barna har vært preget av det.

Synes det koster for mye for å "handle og hoppe i hoppeslott" :-)

Hva koster inngangen?

Annonse

Om man er av typen som liker kjøpesentre, med eller uten barn, er det kanskje ok?

Selv avskyr jeg kjøpesentre som pesten, og kunne ikke tenke meg å gå på slik festival. Med mindre det var spesielt spennende lekeplasser der, kanskje...

Enig. Har ikke vært der og har ikke lyst heller....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...